شناسه خبر : 72497
یکشنبه 27 بهمن 1398 , 17:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمله به مدیر یک رسانه ایثارگری در تهران

مسئول هیأت خانواده شهدا و ایثاگران کشور صبح دیروز در نزدیک دفتر کارش مورد حمله یک فرد ناشناس قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

حمله با «قمه» به مسئول هیات خانواده شهدا در تهران

 صبح دیروز در حالی که داود براتی مسئول هیأت خانواده شهدا و ایثارگران  و مسئول سایت شهدای ایران سوار بر خودرو پشت چراغ قرمز (تهران) خیابان اسکندری بالاتر از کلهر ایستاده بود، فردی ناشناس همراه با سلاح سرد (قمه) با باز کردن درب خودرو با سلاح سرد و به قصد قتل وی و زدن شاهرگ به وی حمله ور شد که به دلیل مقاومت شدید، ضارب توانست او را زخمی کند.

به گفته شاهدان عینی در محل ضارب به سرعت به سمت خودرو حمله ور شده و بعد از مجروح کردن راننده از کوچه های فرعی فرار کرده است.

  بر اساس این گزارش داود براتی بیش از یک دهه مسئول هیأت خانواده شهدا و ایثارگران بوده و در این مدت در موضوعاتی چون ساماندهی مزار شهدا از خانواده شهدا حمایت و حکم دیوان عدالت اداری را اخذ کرد که رهبر انقلاب این مهم را تأیید و ساماندهی مزار شهدا را حرکت اشتباه مسئولان دانستند. وی همچنین در پروژه های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور به ویژه در موضوع خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران فعالانه نقش آفرینی کرده است و در بسیاری از درگیری های اغتشاشگران از کیان نظام دفاع کرده و در فتنه 88 نیز به درجه جانبازی نائل آمد.

و هم اکنون در بیمارستان لقمان بستری است.

 حال سوال این است که برقرار کنندگان نظم و امنیت در جامعه از جمله نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی دقیقاً چه می کنند که در روز روشن یک نفر به راحتی با سلاح سرد به یک فعال فرهنگی و سیاسی حمله ور می شود و به قصد قتل وی و زدن شاهرگ گردنش به او حمله می کند و هیچ نظارت و پیگیری صورت نمی گیرد.

گفتنی است که هیچ زورگیری صورت نگرفته و فرد ضارب کاملا ناشناس بوده و فقط قصد به قتل رساندن مسئول هیأت خانواده شهدا و ایثارگران را داشتکه با مقاومت وی و حضور کسبه محل ضارب متواری می شود.

اینستاگرام
یا خدا یا خدا یاخدا
خدایا خودت رحم کن
لابد مثل من زیادی کنجکاو و میخ میشه و فهمیده س؟
پلیس پيداش میکنه...
ببینیم قضیه چی بوده!
و ببینیم قوه قضاییه چیکارمیکنه!
منتظريم...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi