شناسه خبر : 72499
دوشنبه 28 بهمن 1398 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۵۳۳ مادر چند شهید داده فقط در خراسان رضوی

حجت الاسلام حسین معصومی در مراسم تجلیل از مادران شهدا که به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) شنبه ۲۶ بهمن در شهر طرقبه برگزار شد، با بیان اینکه در ایران اسلامی زنان نقش بسزایی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس داشتند، اظهار کرد: مادران شهدا با آموزه‌های دینی فرزندی برای پایداری کشور و اسلام تربیت کردند که خداوند فرزند آنان را برای خود برگزید و قطعا" در اجر و پاداش مقام شهید سهیم هستند.

حجت الاسلام معصومی افزود: در حال حاضر شش هزار و ۲۶۸ مادر شهید در استان در قید حیات هستند، که خدمت به مادران شهدا یک افتخار بزرگ است.

مدیرکل بنیاد خراسان رضوی با بیان این جمله امام خمینی (ره) که از دامن زن مرد به معراج می‌رود، افزود: زنان جامعه می‌توانند انسان‌هایی تربیت کنند که خدمتگزار مردم و دعای ایشان بدرقه زندگی آنان باشد.

وی به دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: استان خراسان رضوی ۱۷ هزار ۲۷۹ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است که از این تعداد ۴۷۶ مادر دو شهیدی، ۵۴ سه شهیدی، دو مادر چهار شهیدی و یک مادر پنج شهید و ما بقی تک شهیدی هستند.

منبع: isaar.ir
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi