شناسه خبر : 72502
دوشنبه 28 بهمن 1398 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سه میلیون ایثارگر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: حدود سه میلیون ایثارگر در سطح کشور با مجموع خانواده‌هایشان تحت پوشش بنیاد شهید هستند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: حدود سه میلیون ایثارگر در سطح کشور با مجموع خانواده‌هایشان تحت پوشش بنیاد شهید هستند.

سه میلیون ایثارگر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند

زاهدان- ایرنا- معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: حدود سه میلیون ایثارگر در سطح کشور با مجموع خانواده‌هایشان تحت پوشش بنیاد شهید هستند.

حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد روز دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان بخشی از نمایندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در بخش مسکن و اشتغال درمان خدمات لازم را به خانواده‌های ایثارگران ارائه می‌کند.
وی تصریح کرد: هم‌اینک پاسخگویی متناسب با حجم نیاز ایثارگران و خانواده‌های آنان را نداریم و فاصله قابل توجهی در این زمینه را شاهد هستیم.
وی با درخواست کمک از ائمه جمعه در امورات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیان کرد: ۱۱و نیم هزار میلیارد تومان به صورت سالانه برای حقوق و چهار هزار میلیارد تومان برای بیمه خانواده‌های ایثارگران، هزینه می‌شود و این درحالیست که سالانه به بیش‌از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمند هستیم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: مدیریت و هدایت برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و توجه ائمه جمعه به این بخش می‌تواند عاملی برای دور نشدن از مسیر درست و رسیدن به اهداف باشد.
 

 هرچه برای خانواده ایثارگران تلاش شود کم است 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: هرچه که هزینه و تلاش شود تا خدمتی برای خانواده‌های ایثارگران انجام دهیم باز هم کم است.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی اظهار داشت: هرچه که به خانواده ایثارگران خدمت شود و هزینه کنیم، باز هم نتوانسته‌ایم بخش کوچکی از دینمان به آنان را ادا کنیم.
وی خاطر نشان کرد: جامعه ایثارگران برای حفظ نظام و انقلاب زحمات بسیاری کشیده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان گفت:توجه به مباحث فرهنگی خانواده شهدا باید در اولویت کار قرار گیرد و در این حوزه و برای انجام خدمات بهتر با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد می‌توان از تجمیع امکانات و خدمات بهره‌گیری کرد تا به نتیجه دلخواه برسیم.
حجت الاسلام و المسلمین محامی اظهار داشت: ما به نیروهای بنیاد شهید و امور ایثارگران که وظیفه خدمت به خانواده ایثارگران را بر عهده دارند غبطه می‌خوریم.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi