شناسه خبر : 72503
دوشنبه 28 بهمن 1398 , 11:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از سوی دانشگاه تهران؛

فراخوان معرفی دانشجوی نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر اعلام شد

طی فراخوانی شرایط ثبت‌نام و شرکت در فرایند دوازدهمین دوره انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران اعلام شد.

طی فراخوانی شرایط ثبت‌نام و شرکت در فرایند دوازدهمین دوره انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران اعلام شد.

فراخوان معرفی دانشجوی نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، اداره کل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر دانشگاه، طی فراخوانی شرایط ثبت‌نام و شرکت در فرایند دوازدهمین دوره انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران را اعلام کرد.

بر اساس این اعلام، دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در دوازدهمین دوره انتخاب و معرفی دانشجوی نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر، باید با مراجعه به وب‌سایت http://shahed.ut.ac.ir ضمن اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این رقابت علمی، در صورت داشتن شرایط، نسبت به تکمیل و ارائه فرم‌ها و مدارک مربوط اقدام و فرم‌های تکمیل شده را به همراه مدارک به دفتر امور شاهد و ایثارگر پردیس و یا دانشکده تحویل دهند.

هم‌چنین دانشجویان شاهد و ایثارگر شاغل به تحصیل در دانشکده‌های فاقد دفتر امور شاهد و ایثارگر مدارک خود را به دفتر ریاست دانشکده‌ها و پردیس‌ها تحویل نمایند. مطابق سنوات گذشته، از دانشجویان برگزیده، در دوازدهمین همایش تجلیل از دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران ویژه گرامی‌داشت حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان که در نیمه اول خرداد ۱۳۹۹ با حضور رئیس و اعضا هیأت رئیسه دانشگاه، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر مقامات کشوری و لشکری برگزار خواهد شد، تجلیل به عمل خواهد آمد.

مهلت ثبت‌نام در دوازدهمین دوره انتخاب و معرفی دانشجویان نمونه و ممتاز شاهد و ایثارگر، تا روز چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ است.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi