شناسه خبر : 72532
سه شنبه 29 بهمن 1398 , 10:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجلس نمایندگانی در تراز شهید سلیمانی می‌خواهد

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مجلس شورای اسلامی به نمایندگانی در تراز و منش شهید قاسم سلیمانی نیاز دارد.

مجلس شورای اسلامی نمایندگانی در تراز و منش شهید سلیمانی می‌خواهد

سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح، در رابطه با معیارهای انتخاب نمایندگان در مجلس شورای اسلامی، گفت: این روزها با بالا رفتن تب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضرورت انتخاب افراد شایسته و برتر به نظر می‌رسد مجلس شورای اسلامی با در نظر گرفتن مجموعه مسائل و مشکلات روز کشور و ضرورت مقابله با آن‌ها در عرصه‌های گوناگون، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و بین‌المللی، به انسان‌هایی در تراز و منش شهید قاسم سلیمانی نیاز دارد.

وی افزود: از این رو مردم به هنگام انتخاب افراد، باید توجه داشته باشند آیا کاندیدای مورد پسند آن‌ها با شاخص‌ها و معیارهایی که شهید سلیمانی در وصیت‌نامه پرمحتوای خود به آن اشاره کرده است و البته خود قبل از دیگران پایبند آن بود، تطابق دارند یا خیر؟ آیا تفکر، رفتار، منش سیاسی و عملی افراد مورد نظر با ضرورت‌های اجتماعی کشور همخوانی دارد یا خیر؟ به عبارت ساده‌تر آیا کاندیدای مورد نظر می‌تواند رهرو خوبی برای مکتب سلیمانی باشد؟

سردار باقرزاده با اشاره به گام دوم انقلاب گفت: در حالی که مدتی است کشور گام دوم انقلاب را برداشته است، طبیعی است که ساختارهای سیاسی باید متناسب با شرایط مورد نیاز کشور خود را ساماندهی و آماده کنند و البته در این مسیر نقش مجلس شورای اسلامی و نیروی انسانی تحول‌آفرین، جدی، متفکر، معتقد و انقلابی همچون شهید قاسم سلیمانی یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است که البته باید در انتخاب افراد برای مجلس شورای اسلامی مورد توجه همگان قرار بگیرد و ببینند آیا فرد مورد نظر آن‌ها می‌تواند راه حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهد یا خیر؟

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi