شناسه خبر : 72535
سه شنبه 29 بهمن 1398 , 10:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پرونده ام در جندی شاپور جا ماند!

علی اصغر دعائی - بنده در سال 1360 در جبهه حضور داشتم و در تنگه چزابه به دست راست پارگی پرده گوش چپ وترکش پشت کتف در بیمارستان جندی شاپور اهواز یک عمل داشتم و نزدیک به 2 ماه هم داخل بیمارستان شهید فقیهی شیراز بستری بودم و باز دستم عمل جراحی شد.

 متأسفانه پرونده من داخل بیمارستان جندی شاپور اهواز جا مانده بود که به علت نداشتن پرونده 10% برایم زدند و 2 سال هم خدمت رفتم با اینکه معاف بودم سال 88 به اهواز رفتم و پرونده بیمارستان را آوردم و درصد منو توی این چند سال از 10% درصد به 5 درصد قلم خوردگی کرده بودن که با کمیسیون مجدد به همان 10 % درصد برگشت.

 سؤال بنده این است بنده از 12بهمن 60که مجروح شدم تا شهریور 61 تحت درمان بودم و به خاطر همین نتوانستم ادامه تحصیل بدهم دست راستم یک سال مراجعه به پزشک و فیزیو تراپی و... چرا حق یک بچه 14 ساله باید این وسط پایمال شود. الآن حدود 30سال است که قرص اعصاب و روان می خورم وبه سن کهولت رسیدم ودگر نه قوای جسمی دارم که کارگری کنم نه سواد کافی.

 

شما را قسم می دهم راهنمایی ام کنید چه کار کنم؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi