شناسه خبر : 72546
چهارشنبه 30 بهمن 1398 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجحاف شهردار رامهرمز در حق جانبازان

ولی شفیعی ( جانباز رامهرمز ) - باسلام به دل نگران حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف.

من جانباز 20درصد شیمیایی و20ماه بسیجی در جبهه و 25سال بسیجی فعال و نیز دارای پرونده‌ی اعصاب و روان که 3سال است چشم به راه و انتظار تشکیل کمیسون عالی پزشکی تعیین درصد درخوزستان هستیم.

کارگر شهرداری رامهرمز هستم که دیگر تحمل زورگویی، حق خوری، بی عدالتی، سلیقه ای عمل کردن در آنجا را ندارم. جایی که  حتی به ما جانبازان توهین می کنند. در شهرداری رامهرمز، مسئول امور اداری شهرداری با بی عدالتی تمام برای روزهای  پنج شنبه، جمعه، تعطیلات رسمی و حتی باگرفتن مرخصی ساعتی هم، برای خودش 170ساعت اضافه کاری محاسبه می کند ولی ما که در آتش نشانی کار می کنیم و همواره در آماده باش هستیم و تعطیلات، عزا، عروسی،  و یا از نیمه دوم اسفندماه تا پایان نیمه فرودین و... سرکار هستیم 50 ساعت اضاف کار می دهند!

امروز 23 بهمن استاندار محترم برای افتتاح چند طرح به رامهرمز و پارک حجاب آمده بود که در پارک که افتتاحیه اش بود با صدای رسا از بی برنامگی شهردار و بی عدالتی ها و سلیقه ای عمل کردن ها گلایه کردیم.

 40 نیرو با پارتی سر کار می آورد، درصورتی که برای استخدام فرزندان جانبازان و ایثارگران با معرفینامه از طرف بنیاد جانبازان و سپاه پاسداران، شهردار توجهی نمی کند و بدون نگاه کردن به نامه ها بایگانی می شوند.

مردم شریف شهید پرور و همیشه در صحنه رامهرمز با کوهی از مشکلات مواجهند. در دیدار استاندار، به جناب آقای شریعتی با صدای رسا گفتم: آقای شریعتی از موقعی که ... به عنوان شهردار آمده بی عدالتی و حق خوری و ندادن حق و حقوق خیلی از کارگران و بخصوص احجاف در حق ما جانبازان بیشتر شده و حتی از دریافتی حقوق قانوانی خودم کم کرده اند.

حالا من 52 سال سن دارم، شناسنامه ام دیگه جای مهر ندارد. رای خودم را به صندوق می اندازم و دنبال حاشیه هم نیستم. ولی از آقای دکتر شریعتی که با متانت و صبوری حرف های چند ساله ما را گوش کرد و خم به ابرو نیاورد واقعا ممنونیم و درخواست رسیدگی داریم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
باتشکروقدردانی از فاش نیوز من بعنوان یک بسیجی زمان منافقین کوردل وبسیجی جبهه های حق علیه باطل وجانباز شيميايي و جانباز اصحاب روان از همه کسانی که که دلسوز انقلاب حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف چه از مردم عزیز بخصوص فرزندان معظم شاهدوجانبازان عزیز وبسیجیان سلحشور بی ترمز در هر اداره ای اگه تخلفی مشاهده کردید بی عدالتی حق خوری خود وهمنوعت من دستهایتان را به گرمی می فشارم که در مقابل بی عدالتی ها وسلیقه ای عمل کردن وتخلف وحق خوری سکوت نکنید ومقابله کنید وبه فاش نوز که با انتقال نوشته های شمارا به مسئولین ذیربط انتقال می دهد تا انشاء الله این همه بی عدالتیها و سلیقه ای عمل کردن وحق خوری حق وحقوقی مردم انقلابی را هدف قرار می دهند فاش نیوز را دنبال کنید دین خدا را یاری کنید تا خدا شما را یاری کند قرآن کریم ولی شفیعی نیروی آتش نشانی شهرداری رامهرمز
توجه توجه خبر فوری صفری شهردار رامهرمز جانباز شیمیایی واعصاب روان و 20ماه بسیجی و25سال بسیجی فعال رابعلت درخویت مطالبات قانونی بحقش 4روز ای جانباز را با توجه به ویروس کرونا راهی زندان کرد ما این بی عدالتی و ظالمانه را به شما مسئولین واگزار می کنیم لطفا رسیدکی فرمایید شماره تماس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi