شناسه خبر : 72563
چهارشنبه 30 بهمن 1398 , 12:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخشان ترین انتخاب

محمدرضا سابقی - در آن روزهایی که شهرت امانتداری محمد (ص) سرزمین حجاز را پر کرده بود، شاید کسی تصورش را نمی کرد این مرد جوان غیر از امانتداری و صداقت، سرمایه دیگری هم داشته باشد و این برای دختران حجاز که که در قاموس افکار و اندیشه هایشان جز مال و مقام و قبیله و قوم چیز دیگری جایی نداشت. هرگز قابل توجه نبود! اما برای زن دانا و ثروتمند حجاز «محمد امین» گوهری بود که کسی دیگری نمی توانست جایش را پر کند.

و خدیجه (س) قطعا"، تنها به درستکاری و امانت محمد (ص) همان جوان پاکدامن می اندیشید و او نه تصور می کرد که روزی دعوت یکتاپرستی محمد امین همه قریش را در برابرش به دشمنی علم کند و همراهانش سر از رنج ها و دردهای شعب ابیطالب سر درآوردند! و نه فکر می کرد که این مردی است که روزی خاتم پیامبران خداوند خواهد شد و عاشقانی به پهنه تاریخ و به وسعت جغرافیای عالم خواهد داشت! اما افسوس که خدیجه (س) پیش از آنکه شکوه و عظمت انتخاب درخشانش را ببیند روح پاکش به ملکوت اعلی پرکشید...

..اما امروز این تاریخ است که ثمره انتخاب خدیجه را در خود ثبت می کند و گسترش آیین محمد (ص) را در کارنامه اعمال گذشته و آینده او می نگارد.. خدیجه (س) در یکی از سیاه ترین روزهای تاریخ درخشان ترین انتخاب را انجام داد.. و امروز در بازاری که امانت و جاه و مقام و ثروت و جمال و وعده های عجیب و دانش و کالاهای ریز و درشت در کنار هم عرضه می شود، هزینه گزینش خدیجه گونه هرگز به اندازه شعب ابیطالب نخواهد بود!

انتخاب ما حق الناسی است که می تواند بر ثمره خون شهیدان و سرنوشت ملتی بزرگ تا ابد تاثیرگذار باشد. انتخاب باید عاقلانه و با شناخت کامل باشد و گرنه خسارتی ابدی برای ملتی و خسرانی بزرگ برای خودمان خواهد بود.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
با این یاداشت تلنگر آمیز و هشداردهنده

خدا عاقبت ما را بخیر کند

با تمام وجود از نویسنده متشکرم
‍ آیا_سیاست_ما_دیانت_ما_هم_هست؟؟

همه کاندیداهای کشور باهم سرجمع و از صدر تا ذیل جمهوری اسلامی ما ، غبار کفش محمدامین هرگز نبوده و نیستند.
◾️آرمان پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم)..❗️

✍ پیامبر که آمد، آنها که درستکاری اش را دیدند، دوستش داشتند و آنها که خدای یگانه اش را باور کردند، به او ایمان آوردند.

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi