شناسه خبر : 72629
شنبه 03 اسفند 1398 , 09:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پس از گذشت یک سال بلاتکلیفی؛

«دیدن این فیلم جرم است» متقاضی اکران نوروزی شد


فاش نیوز- فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» متقاضی اکران نوروزی شد.

به گزارش فاش نیوز و به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است سال گذشته هم بعد از اکران در جشنواره فیلم فجر سی و هفتم، متقاضی اکران در نوروز ۹۸ شد که این درخواست به سرانجام نرسید و پس از آن نیز حاشیه های عدم صدور پروانه نمایش فیلم به وجود آمد.

با این حال فیلم دیدن این فیلم جرم است برای اکران نوروزی سال ۹۹ نیز متقاضی شده و باید دید بعد از رفع مشکلات مربوط به پروانه نمایش این فیلم، سازمان سینمایی اجازه اکران نوروزی این فیلم را صادر می‌کند یا برای دومین سال پیاپی «دیدن این فیلم جرم است» با این درخواست مخالفت می‌شود.

گفتنی است فیلم سینمایی دیدن این فیلم جرم است به تهیه کنندگی محمدرضا شفاه و کارگردانی رضا زهتابچیان تولید شده در باشگاه فیلم سوره محصول حوزه هنری است که بعد از جشنواره فیلم فجر سی و هفتم مشکلاتی در صدور پروانه نمایش آن رخ داد که این مشکلات چندی پیش با صدور پروانه نمایش فیلم مرتفع شده و فیلم آماده اکران عمومی در سینماهای کشور شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi