شناسه خبر : 72644
شنبه 03 اسفند 1398 , 12:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشنواره هایی که مجوز گرفتند

 

فاش نیوز-  دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی مجوز برگزاری برای هفدهمین دوره جشنواره ملی "فیلم تصویر"، "هفته فیلم ایتالیا "، اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه " بیمه" و دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه " تدبیر و زندگی" را صادرکرد.

دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری هفدهمین دوره جشنواره ملی "فیلم تصویر" از تاریخ 2 تا 23 اسفند 98 در شهر تهران و به دبیری سیف الله صمدیان با رعایت آیین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش فیلم، اسلاید، ویدیو و ... موافقت کرد.
همچنین دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری "هفته فیلم ایتالیا " از تاریخ 1تا7 اسفند98در شهرهای تهران ، شیراز و منطقه آزاد تجاری کیش و به دبیری جعفر صانعی مقدم با رعایت آیین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش فیلم ،اسلاید، ویدیو و ... موافقت کرد.
این گزارش می افزاید: دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه " تدبیر و زندگی" از تاریخ 11تا13 اسفند98 در شهر کرج و به دبیری سید محمد رضا حسینی با رعایت آیین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش فیلم، اسلاید، ویدیو و ... موافقت کرد.
همچنین دفتر جشنواره ها و همکاری های بین الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه " بیمه" از تاریخ 6 تا9 خرداد 99 در شهر تهران و به دبیری امیر کرم یزدی با رعایت آیین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش فیلم، اسلاید، ویدیو و ... موافقت کرد.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi