شناسه خبر : 72646
شنبه 03 اسفند 1398 , 12:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرزند شهید و مسئول جبهه جهادی به مجلس راه یافت

در خانواده ای مذهبی در شهرستان مرند محله رفیع آباد دیده به جهان گشود. پدرش سردار شهید حسین پاشایی فرمانده گردان دلاور امام سجاد (ع) بود که در عملیات غرور آفرین خیبر به درجه رفیع شهادت نایل گردیده و...

فاش نیوز -  دکتر معصومه پاشایی، فرزند سردار شهید حسین پاشایی و مسئول جبهه جهادی کشور، از حوزه انتخابیه مرند و جلفا به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

برپایه این گزارش، دکتر معصومه پاشایی، فرزند سردار شهید حسین پاشایی و مسئول جبهه جهادی کشور، با رأی اعتماد مردم حوزه انتخابیه مرند و جلفا به مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم راه یافت.

معصومه پاشایی بهرام در یکی از روزهای پاییزی مهر سال 1360 در خانواده ای مذهبی در شهرستان مرند محله رفیع آباد دیده به جهان گشود. پدرش سردار شهید حسین پاشایی فرمانده گردان  دلاور امام سجاد (ع) بود که در عملیات غرور آفرین خیبر به درجه رفیع شهادت نایل گردیده و یادمان این سردار بزرگ، در زادگاهش روستای بهرام  است. در زمان شهادت پدرش او یکساله بود و تحت تعلیم پدر بزرگش، استاد علی، ساکن روستای بهرام که مردی باسواد و کمالات بود، پرورش یافت و خواندن و نوشتن به زبان ترکی را قبل از مدرسه از ایشان آموخت. دوران کودکی و نوجوانی اش با تحصیل در شهرستان مرند، محله ی ایستگاه (کوی ولیعصر) و روستای زادگاهش سپری شد. وی در سن هفده سالگی ازدواج کرد و هم اکنون دارای دو فرزند می باشد.



دکتر پاشایی، در سال 1382 و پس از ازدواج و مدت ها دور بودن از فضای درس و تحصیل، با وجود داشتن  یک فرزند، در کنکور سراسری شرکت کرد و در رشته پزشکی دانشگاه تبریز با کسب رتبه اول علوم تجربی شهرستان مرند پذیرفته شدند.
در سال 1384 و پس از انتقال به دانشگاه تهران فصل جدیدی در زندگی اش گشوده شد و وارد فعالیت هایی در عرصه ملّی گردید.  علاقه به علم حقوق باعث شد با تلاش مضاعف، مدرک کارشناسی حقوق را نیز اخذ کند.


برخی از مسولیت ها و فعالیت های فرهنگی، اجتماعی،  سیاسی و اقتصادی این بانوی پرتلاش عبارتند از:
- نفر سوم و پدیده ی انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه مرند و جلفا
- تحلیلگر مسایل استراتژیک و راهبردی سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی
- عضو دفترنخبگان کشور
- رییس مجمع ملّی جهادگران کشور
- فعال فرهنگی و مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری موج سوم
- مسئول جبهه ی جهادی شاهد سراسر کشور


- سازمان اقتصادی کوثر(عضو سابق هیأت مدیره موظف)
- دارای فعالیت های گسترده اجتماعی و درمانی در عرصه مبارزه با اعتیاد و آسیب های اجتماعی
- کارشناس قوه قضاییه در پزشکی قانونی استان تهران (مامور به مجلس)
- جهادگر و مدیر جهادی نمونه کشور
- داور جشنواره فیلم مقاومت

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام

...

به یک بهروز ساقی رای دادم .
به پاس زحمات فاش نیوز .
کی هست : نمدانم .
...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi