شناسه خبر : 72664
یکشنبه 04 اسفند 1398 , 09:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای اولین بار؛

تقریظ رهبر انقلاب بر یک کتاب داستانی

احمد شاکری: تقریظ رهبر معظم انقلاب بر یک کتاب داستانی، معنا‌دار است.

یک نویسنده و منتقد ادبی گفت: طی این سال‌ها من ندیده‌ام که رهبر معظم انقلاب بر آثار داستانی تقریظی نوشته باشند لذا اتفاقی که برای کتاب «آن مرد با باران می‌آید» رخ داده است خیلی مهم است؛ این اتفاق شاید آغازی برای نگارش چنین کارهایی باشد که خیلی اهمیت دارد.

احمد شاکری، نویسنده و منتقد ادبی، با‌ اشاره به تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «آن مرد با باران می‌آید» نوشته و جیهه سامانی اظهار داشت: انتشار این تقریظ از نادر اتفاقاتی است که درخصوص کتاب‌های داستانی رخ داده است.

وی افزود: تقریظ‌ هایی که در گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب درخصوص کتاب‌های دفاع مقدس منتشر می‌شد، نوعاً مربوط به مستند نگاری و خاطره است؛ اینکه ایشان به‌طور مشخص بر کتاب داستان تقریظ نوشته‌اند خیلی معنادار است.

این نویسنده و منتقد ادبی تصریح کرد: البته رهبر انقلاب همواره بر اکثر کتاب‌هایی که مطالعه می‌فرمایند مطالبی را می‌نویسند اما اینکه امروز درباره یک اثر داستانی تقریظ نوشته‌اند و منتشر شده است، خیلی مهم است که به‌ نظرم نمونه‌ای کم‌نظیر است.

 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi