شناسه خبر : 72668
یکشنبه 04 اسفند 1398 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارشی از تشییع جانباز شهید رجبی

این مراسم از ساعت ۱۰ صبح با ورود آمبولانس حامل پیکر مطهر شهید، درحضور خانواده معزز شهید، جمعیت ایثارگران، همرزمان وی و مردم ولایتمدار و قدرشناس، در قالب دسته عزاداری آغاز شد که به ذکر نوحه و سینه زنی پرداختند و در ادامه بر پیکر پاک شهید نماز خواندند. در این میان، صف بندی جانبازان نخاعی ویلچری که سال های زیادی با شهید در یک آسایشگاه به سر می بردند چشم نواز بود.

فاش نیوز - آئین تشییع پیکر مجاهد نستوح سردار شهید محمد رضا رجبی صبح امروز یکشنبه 4 اسفندماه 98 با حضور جمع کثیری از خانواده ایثارگران و دوستداران شهید از مقابل مسجد قمر بنی هاشم (ع) واقع در شهرک شاهد منطقه تهرانپارس تهران برگزار گردید.


 

به گزارش خبرنگار حوزه جهاد و مقاوت فاش نیوز، این مراسم از ساعت 10 صبح با ورود آمبولانس حامل پیکر مطهر شهید، در حضور خانواده معزز شهید، جمعیت ایثارگران، همرزمان وی و مردم ولایتمدار و قدرشناس، در قالب دسته عزاداری آغاز شد که به ذکر نوحه و سینه زنی پرداختند و در ادامه  بر پیکر پاک شهید نماز خواندند. در این میان، صف بندی جانبازان نخاعی ویلچری که سال های زیادی  با شهید در یک آسایشگاه به سر می بردند چشم نواز بود. پس از اقامه ی نماز، پیکر مطهر سردار شهید رجبی توسط امت شهدائی بدرقه شد تا ابتدا درحسنیه راوند کاشان، مراسم وداع با ایشان برگزار شود و سپس به مشهد اردهال منتقل شود تا در گلزار شهداء امامزاده سلطان علی بن محمد باقر به دوستان شهیدش بپیوندد.

 

یکی از تشییع کنندگان  که خود را از سربازان محله ی معین نژاد تهرانپارس معرف می کند می گوید: «با شهید خیلی خاطرات خوبی داشتیم. در طی ۶ ماهی که در این محل به انجام خدمت سربازی مشغول هستم، رفت و آمد بنده با ایشان همیشه برقرار بود و اصلا به خاطر وجود این شهید بزرگوار بود که خدمت در این مکان برای  بنده شیرین می شد. حال قسمت اینگونه شد و همین الان هم خیلی دلم برای ایشان تنگ شده است. بنده همیشه متاثر از خاطرات ایشان از ایام جبهه و جنگ بودم و از مصاحبت با ایشان لذت می بردم. واقعا قدر این ایثارگران را باید دانست. این ها سرمایه های ملی ما هستند و اگر این لباس مقدس را پوشیدیم برای اینست که راه شهید رجبی و راه سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را ادامه دهیم».




جانباز 70 درصد شهید محمد رضا رجبی در سال 1360 به دست منافقان ترور شد و پس از تحمل سال ها درد و رنج جراحات ناشی از جانبازی، به همرزمان شهیدش پیوست. شهید رجبی عضو فعال انجمن بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین استان تهران بود.

گزارش و عکس از :تورج اردشیری نیا








 

کد خبرنگار: 27
اینستاگرام

...
من بهشت زهرا زیاد می روم .
۱- این خودروهای برقی بهشت زهرا فقط پنج شنبه ها هستند که آنهم همیشه پارکند .
و یا فقط نصف راه را می روند و یا اصلاً نمی روند .
۲- از ۸ ملیون تهرانی : ۸ هزار نفر هم نمی روند .
بالاخص قطعه شهدا که زیارت کننده ای ندارند .
۳- زمان های قدیم کسی را دفن می کردند یک دانه خرما می دادند .
الان آدرس می دهند : اتوبوس برای تالار موجود است .
۴- مراکز صلواتی هم که بودجه ندارند و قفلند .
آقایی که آش نذری می دهی : کمتر آب بریز .
...
سلام
مزار شهدا 5 شنبه ها بسیار هم پر جوش و خروش است. روزهای دیگر کمتر
پس بدون زائر نیست!

...
آن پنجشنبه ای که جنابعالی دیدید :
حتماً چلو کباب می دادند ؟!
یک پنجشنبه دیگر هم برو ؟!
...
و ایکنه آنقدر آهن پاره جوش دادند دادند که رفتن به سر مزارها غیر ممکن است .
خلوت کنید مقبره ها را .
که بشود زیارت کرد .
...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi