شناسه خبر : 72669
دوشنبه 05 اسفند 1398 , 09:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

موشکباران گسترده شهرک‌های صهیونیستی

تاوان اهانت به پیکر شهید فلسطینی

رزمندگان فلسطینی در واکنش به اهانت نظامیان رژیم صهیونیستی به پیکر یک شهید فلسطینی، از نوار غزه شهرک‌های صهیونیستی را با دست کم 20 موشک هدف قرار‌دادند.

دیشب رزمندگان مقاومت شهرک‌های صهیونیست نشین در اطراف نوار غزه را با دست کم 20 موشک هدف قرار‌دادند.
به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه‌های رژیم صهیونیستی دیشب اعلام کردند که شهرک‌های اطراف نوار غزه با دست کم 20 موشک از نوار غزه هدف قرار گرفته‌اند.
در پی اهانت نظامیان صهیونیستی به پیکر یک شهید با بیل مکانیکی، جنبش جهاد اسلامی وعده انتقام سخت را به صهیونیست‌ها داده بود. ارتش‌اشغالگر رژیم صهیونیستی صبح دیروز در جنایتی هولناک در نزدیکی دیوار امنیتی واقع در جنوب غزه یک جوان فلسطینی را به شهادت رساند و سه تن را زخمی کرد. گردان‌های القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرده، «مجاهد محمد علی الناعم»، ۲۷ساله یکی از اعضای این گروه در گردان «خان یونس» در پی جنایت وحشیانه صهیونیستی به درجه رفیع شهادت نائل شد. «مصعب البریم»، سخنگوی جهاد اسلامی هم اظهار داشته که، جنایت‌اشغالگران صهیونیست مربوط به شهادت فلسطینی در شرق خان یونس وحشیانه است که مو به تن سیخ می‌کند و بدن را به لرزه می‌اندازد: «دستان ما برای انتقام خون شهیدان روی ماشه است همان‌طور که قبل از آن برای انتقام تل‌آویو را هدف گرفتیم...‌اشغالگران خونریز، وحشی و تروریست از سال ۴۸ میلادی دست به قتل گروهی زده‌اند...دستی که زنان و مردان و کودکان ملت ما را هدف بگیرد را قطع خواهیم کرد همان‌طور که گردان‌های القدس پیش از این، آن را برید و هرگز ملت خود را تنها نخواهیم گذاشت.»
الناعم صبح دیروز در حمله صهیونیستی در شرق خانیونس شهید شد، او قبل از اینکه پیکرش توسط‌اشغالگران گروگان گرفته شود، به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسید. شاهدان عینی در این باره گفته‌اند، یک بولدوزر اسرائیلی پیکر شهید فلسطینی را به شیوه‌ای غیر انسانی از محل خارج کرد در حالی که جوانان فلسطینی، نفر دوم را از محل تیراندازی بیرون برده و به بیمارستان منتقل کردند. طبق گفته شاهدان عینی، کشاورزان و جوانان تلاش کردند برای نجات آنها بروند که نیروهای‌اشغالگر به روی آنها نیز تیراندازی کردند که منجر به زخمی شدن دو نفر دیگر شد. در فیلم‌هایی که از این حادثه منتشر شده یک از جوانانی که به سمت بولدوزر صهیونیستی حمله می‌کند تا پیکیر شهید خود را بردارد با تیغه لودر زخمی می‌شود.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi