شناسه خبر : 72679
یکشنبه 04 اسفند 1398 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از حضور در محل کار؛

پرسنل دارای بیماری‌های خاص سازمان سینمایی معاف شدند

 

 

فاش نیوز: سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور حفظ سلامت همکاران و پیشگیری‌های لازم، کلیه کارکنان که دارای بیماری‌های خاص هستند از حضور در محل کار تا پایان هفته معاف خواهند بود.

به گزارش سرویس سینمای ایران فاش نیوز و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن این اطلاعیه آمده است: «به منظور حفظ سلامت همکاران محترم و پیشگیری‌های لازم، کلیه کارکنان دارای بیماری خاص از حضور در محل کار تا پایان هفته معاف هستند و عدم حضورشان موجه و غیبت محسوب نخواهد شد. ضمنا همکارانی که دارای علائمی چون تب، سرفه، مشکل تنفسی، سرماخرودگی و آنفولانزا هستند تا زمان بهبودی کامل از حضور در اداره خودداری نمایند. بدیهی است عدم حضور موجه محسوب خواهد شد.»

گفتنی است در همین راستا مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز روز گذشته در اطلاعیه‌ای تمامی برنامه‌های هنری و سینمایی در سراسر کشور را تا پایان هفته تعطیل اعلام کرد.

همچنین طی یک بخشنامه از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع به کلیه واحدهای ستادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شده است در راستای حفظ سلامت همکاران از روز شنبه (۳بهمن‌ماه) کلیه کارکنان ستادی تا اطلاع‌ ثانوی از ثبت اثر انگشت خودداری نمایند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi