شناسه خبر : 72681
دوشنبه 05 اسفند 1398 , 11:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شیمیایی ها را بیشتر پایش کرونایی کنید!

سید نصرت اله (رحمان) حسینی - با سلام و عرض احترام موجب تقدیر است که گلایه ی ما جانبازان شیمیایی استان ایلام را به اطلاع مدیر کل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و روسای شهرستان ها برسانید! ما جانبازان شیمیایی استان که اکثرا" بالای ۵۰ سال سن داریم! آسیب پذیرترین قشر در مقابل پدیده ی شوم ریزگردها و کرونا ویروس هستیم! بسیاری از ما به رغم شنیدن و دیدن آمارهای عجیب پایش سلامت، حتی یک بار هم مورد پایش سلامت قرار نگرفته ایم!

بعد از پیدایش کرونا ویروس در کشور و سرایت آن به باقیمانده ی اندام های تنفسی یکی از جانبازان شیمیایی عزیز کشورمان که شهادت آن جانباز جاویدالنام را موجب شد.

 انتظار داشتیم: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، حداقل در جهت جبران کم لطفی های گذشته (هنگام وقوع ریزگردهای مرگبار)، این بار در جهت پیشگیری از سرایت کرونا ویروس - با توزیع پکیج های پیشگیرانه و ... این قشر آسیب پذیر را مورد توجه قرار دهد...! اما دریغ از پرسیدن حالمان و به لب رسیدن جانمان!!!  

آبدانان

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، هیچگونه توقع و انتظاری از مسئولان غربگرا نداریم و برای تغییر مدیریت دولت لحظه شماری می کنیم تا رییس جمهوری انقلابی انتخاب شود.
ضمن تایید فرمایش جانباز محترم علیرغم نا امیدی از مسئولان مربوط ذکر چند نکته در ارتباط با توضیحات متخصصان و آسیب پذیر بودن جانبازان ضروری است . جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان در خط مقدم شدت آسیب های کرونا و خدای ناکرده در معرض فوت هستند زیرا علت فوت مبتلایان به ویروس کرونا طبق نظریه متخصصان ابتدا التهاب ریه ها و ضعف در سیستم ایمنی انسان است. جانبازان شیمیایی بعلت صدمات ریوی و جانبازان اعصاب و روان بدلیل اختلال استرس مزمن که منجر به ضعف سیستم ایمنی گردیده نسبت به سایر افرادی که بیماری زمینه ای دارند بسیار مستعد تر برای ابتلا به ویروس کرونا و فوت میباشند.
نظر باینکه مسئولان بنیاد در قبال اتخاذ تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از شهادت جانبازان کوتاهی کردند و قصور ایشان کاملا محرز میباشد لازم است به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای پیشگیری از ابتلای جانبازان شیمیایی و اعصاب و روان و کلیه جانبازانی که مجروحیت یا بیماری زمینه ای مرتبط دارند تذکر جدی ابلاغ گردد تا بزرگترین سرمایه های نظام اسلامی که در فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مورد توجه و الطاف الهی قرار دارند و یقین داریم بسیاری از پیروزیها و خنثی سازی توطئه های دشمنان که بوسیله اعجاز و نصرت الهی بوده در ارتباط با وجود بستر معنویت و با برکت جانبازان محترم و واسطه فیاضی رهبر معظم انقلاب به نظام اسلامی و ملت شریف و آزادگان جهان عطا گردیده است.
لطفا قوانین قبلی را اصلاح بفرمایید
با یک مریضی ویروس کرونا که خداوند مهربان انشالله همه را تندرست بدارد همه استرس و اضظراب سرتاپای وجودشان را فرا گرفت ولی هیچ فکری برای جانبازان شیمییایی نشد. لطفا تقلیل ساعات کار جانبازان بالای 25 را به زیر 25 برای همیشه ساری و جاری کنید.فاش نیوز عزیز لطفا پیگیری کنید.
سلام نامبرد با ۲۴ درصد شیمیایی که از این عارضه رنج مبرم هیچ توجهای نمیکنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi