شناسه خبر : 72710
دوشنبه 05 اسفند 1398 , 18:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مقاله تاثیر آموزش مهارت زندگی بر همسران جانباز نخاعی در طب جانباز منتشر شد

مقاله ای با عنوان ​«تاثیر آموزش مهارت‌های زندگی مبتنی بر ارتباط موثر و مدیریت هیجان بر رضایت زناشویی، امیدواری و اعتماد‌به‌نفس در همسران جانبازان نخاعی» در فصلنامه طب جانباز به چاپ رسید.

فاش نیوز - مقاله ای با عنوان ​«تاثیر آموزش مهارت‌های زندگی مبتنی بر ارتباط موثر و مدیریت هیجان بر رضایت زناشویی، امیدواری و اعتماد‌به‌نفس در همسران جانبازان نخاعی» در شماره پاییزی فصلنامه علمی - پژوهشی طب جانباز به چاپ رسید.

 بر پایه این گزارش، این مقاله که تاثیر آموزش دو مهارت زندگی از ده مهارت زندگی جهانی اعلام شده توسط سازمان بهداشت جهانی را بررسی کرده و نشان می دهد، حاکی از تاثیر این آموزش ها بر بهبود زندگی و حال همسران جانباز می باشد که به دلیل دارا بودن شرایط ویژه و مشکلات خاص و متفاوت، در معرض فشارهای بیشتری هستند.

این مقاله عوارض جنگ را بررسی کرده و نشان می دهد که آموزش اینگونه مهارت ها سطح رضایت، امید و اعتمادبه نفس را در افراد بالا می برد.

جهت داشتن تمایل به دیدن فایل کامل مقاله و مطالعه آن در مجله طب جانباز، به لینک زیر مراجعه فرمایید:

http://ijwph.ir/article-1-820-fa.html

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام لینک که همین صفحه فاش نیوزه . سرکاریه ؟
با سلام به شما
باز می شود یک بار دیگر امتحان کنید
سپاس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi