شناسه خبر : 72725
سه شنبه 06 اسفند 1398 , 10:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عوارض جانبازان جدی ست!

جانباز امضا محفوظ - قانون تعیین درصد جانبازی در هیات وزیران تصویب شده که بنیاد بسیاری از بندها را از جمله تعیین درصد عوارض مجروحیت را لحاظ نکرده درحالیکه در مصوبه تعیین درصد برای عوارض مجروحیت پیش بینی شده است.

  به این ترتیب به جانبازانی که به علت عوارض مجروحیت دارای مشکلات جسمس و روانی شدند هیچگونه درصدی تعلق نگرفته است. برای مثال جانباز اعصاب و روان به علت عوارض مصرف دارو دچار انواع مشکلات داخلی از قبیل نارسایی کلیه ها و کبد و جهاز هاضمه یا مشکلات جنسی هستند.

 جانبازان قطع عضو نیز دچار آسیب های عوارض مجروحیت می باشند برای مثال جانبازی که یک پایش قطع شده به علت عدم تعادل در راه رفتن دچار مشکلات دیسک کمر شده اما کمیسیون پزشکی بنیاد دیسک کمر را جزء مجروحیت محسوب نکرده است.

 تقاضا داریم مسئولان دلسوز پاسخگو باشند درحالیکه جانباز مجروحیت اصابت ترکش به کمر را در صورت جلسه سانحه و تایید کمیسیون پزشکی ارتش و کمیسیون احراز ماده 3 بنیاد و مدارک جراحی طبق نظریه پزشک جراح به اشتباه دیسک کمر را گواهی کرده   چرا در کمیسیون پزشکی بنیاد می گویند دیسک کمر عمل شده و درصدی به علت اصابت ترکش نیز تعلق نگرفته است؟ آیا اصابت ترکش و موج انفجار به کمر منجر به آسیب دیسک کمر نیست لذا هیچگونه درصدی حتی درصد اصابت ترکش تعلق نخواهد گرفت؟

 کجای کار اشکال دارد که علیرغم اثبات مجروحیت طبق قوانین هیچگونه درصدی اعطا نشده است؟ درحالیکه هرگونه کاهش درصد جانبازی ممنوع میباشد آیا این عملکرد و سیاست انقباضی در راستای کاهش سلیقه ای درصد جانبازی توسط کمیسیون پزشکی و ظلم آشکار به جانباز نیست؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام خسته نباشید. امروز از طرف صندوق این گیام برای شماره تلفن بابا(09179908587=اومده.
ايثارگر گرامي آقا / خانم :ايوب يوسفخاني
سلام عليكم ؛ كمك معيشت شما از بهمن ماه سال جاري توسط صندوق ايثارگران ساتا ن.م برقرار شده است ، لطفاً جهت اخذ كارت عابر بانك خود با همراه داشتن مدارك شناسايي به نزديك ترين شعبه موسسه كوثر محل سكونت خودمراجعه فرماييد؛ضمناً جهت ثبت نام بيمه مكمل درمان با همراه داشتن اصل و كپي مدارك شناسايي خود و عائله تحت تكفل از طريق اداره ايثارگران يگان مربوطه اقدام نماييد . اداره ايثارگران يگان مربوطه اقدام نماييد .
در حالی که اسم بابای من معطلی حسینی هست و شماره تلفن 09179908587به هم در سامانه به اسم خودش هست خواستم راهنمایی کنید ما آلن باید چه کنیم. با تشکر
نام: معطلی حسینی
شماره ملی
چرا کمک معیشت و سود سهام عدالت برای جانبازان واریز نشده است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi