شناسه خبر : 72730
سه شنبه 06 اسفند 1398 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استکبارستیزی یعنی این!

جانباز امضامحفوظ - در طول تاریخ جبهه نبرد با استکبار جهانی به دین مبین اسلام محدود نیست بلکه تمام پیامبران با استکبار مبارزه کردند. بهتر است اصلاح طلبان تعریفی حکیمانه از استکبار ستیزی را از آیات قرآن کریم فرا بگیرند تا چنانچه هیچگونه ارتباطی با مردم ندارند عجالتا" با تفکر شیعیان آشنا شوند و بدانند شیعیان با تبعیت از پیامبران و معصومین (ع) که در راه مبارزه با استکبار و سلطه شیاطین جهانخوار به شهادت رسیدند.

  اکنون در عصر غیبت امام معصوم (ع) از رهبر معظم انقلاب تبعیت کردند و با استکبار جهانی مبارزه می شود البته رهبر معظم انقلاب در تمام موضوعات مطرح کشور و جهان هر آنچه لازم به بیان بوده بیان کردند و در هر مقطع زمان حتی یک واو از اجتهاد کم نگذاشته است بنابراین در تفکرات استکبار ستیزی که بر گرفته از آیات قرآن کریم و سنت پیامبران و معصومین (ع) به شیعیان امروز رسیده کاملا" واضح و روشن است فلذا چنانچه شخصی به استکبار ستیزی اعتقاد ندارد و ادعا کند در جبهه جنگ مورد اصابت شیعیان قرار گرفته می بایست چشم بگشاید زیرا با عنایت به اعترافات و تشریح وضعیت صریح خودش در حال حاضر در لباس و جبهه دشمن قرار دارد.
 
  یکی از واضح ترین جریانات استکبار ستیزی در طول تاریخ که در قرآن کریم ذکر شده ساختن کشتی نجات به وسیله حضرت نوح (ع) است که کسانی که در کشتی نشستند و از ولی امر تبعیت کردند نجات یافتند در غیر این صورت در جبهه دشمن بودند و همگی حتی پسر حضرت نوح (ع) به هلاکت رسیدند. در جریان وقایع کربلا ولی امر به شهادت رسید و هر کسی در کشتی با ایشان به شهادت رسید رستگار شد و نجات یافت.

  نحوه استکبار ستیزی را حق تعالی معین نموده بطوری که از طریق استدلال عامیانه قابل فهم و درک نیست بلکه نیاز به حکیمی عالم دارد که قلب مقدس و مبارکش متصل به انوار قدسیه الهی باشد تا نقشه های پیچیده و محرمانه جنگ و استکبار ستیزی از نظر و چشم و گوش دشمنان پنهان بماند. چنانچه شخصی از فرامین ولی امر تبعیت نکند نشانه آن این ست که در دود و آتش و تاریکی جنگ و فریب دشمنان گمراه شده و به هلاکت می رسد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi