شناسه خبر : 72740
سه شنبه 06 اسفند 1398 , 16:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیرکل روابط عمومی بنیاد شهید منصوب شد

نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «رضا حاجی‌آبادی» را به‌ عنوان مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد. پیش از این علیرضا کریمیان این سمت را بر عهده داشت. در متن حکم حجت‌الاسلام‌ سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی آمده است:

مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب شد

جناب آقای رضا حاجی‌آبادی

نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقه‌مندی شما به جامعه ایثارگری، جنابعالی را به سمت مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب می‌کنم.
بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آنها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه‌داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی‌اند. خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل(ره) خدمت به نبی اکرم(ص) است و به فرموده مقام معظم رهبری، تکریم شهیدان، تکریم ایثار و اخلاص است، تکریم دل‌های نورانی و جان‌های لبریز از صفا و نورانیت است.

امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر خدمات دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور با بسیج امکانات و سرمایه‌های سازمان و با رویکرد فرهنگی، تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به‌کار گیرید. توفیق جنابعالی را در خدمتگزاری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد متعال خواستارم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi