شناسه خبر : 72745
سه شنبه 06 اسفند 1398 , 16:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر شهید مدافع وطن «احمد توکلی»

پیکر پاک و مطهر شهید مدافع وطن «احمد توکلی» در شهرستان قرچک تشییع و به‌خاک سپرده شد.

https://defapress.ir/files/fa/news/1398/12/6/935449_500.jpg

پیکر پاک و مطهر شهید مدافع وطن «احمد توکلی»، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار «احمدعلی گودرزی» جانشین فرمانده مرزبانی ناجا، خانواده شهید و عموم مردم در شهرستان قرچک تشییع و به‌خاک سپرده شد.

به گزارش دفاع‌پرس، مرزبانان هنگ مرزی «جکیگور» سیستان و بلوچستان، روز جمعه دوم اسفند با تشدید اقدامات کنترلی نوار مرز برای تامین امنیت انتخابات کشور، از حضور تعدادی تروریست مسلح که به قصد ضربه زدن به یگان‌های مرزی به سمت مرز‌ها پیشروی کرده بودند، مطلع شدند که مرزبانان بلافاصله به‌وسیله آتش سنگین با گروهک تروریستی درگیر شدند که در این درگیری تعدادی از اعضای تروریست‌ها با توجه به مقاومت شدید مرزبانان با دادن تلفات به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند که در این بین دو نفر از مرزبانان هنگ مرزی «جکیگور» به نام‌های استواریکم «احمد رحمانی‌فرد» و سرباز «احمد توکلی» به فیض والای شهادت نائل آمدند.

خاطرنشان می‌شود شهید «احمد توکلی» ۲۰ ساله و تنها فرزند خانواده بود. پدر او فریدون توکلی از کارگران زحمتکش شهرداری در حالی که می توانست از حق قانونی خود برای خدمت تک فرزندش در استان محل سکونت استفاده کند، هرگز این کار را نکرد.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi