شناسه خبر : 72770
چهارشنبه 07 اسفند 1398 , 15:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فعالیت ۳۰۰ ورزشکار معلول و جانباز در اردبیل

فعالیت ۳۰۰ورزشکار معلول و جانباز دراردبیل/مشکل کمبود فضاهای ورزشی

اردبیل - رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل گفت: هم اکنون در نقاط مختلف استان اردبیل ۳۰۰ ورزشکار سازمان یافته در حال تداوم فعالیت‌های تمرینی و آماده سازی خود هستند.

 میرحمید موسوی عصر یکشنبه در نشست با عوامل هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل عنوان کرد: در حال حاضر ۳۰۰ ورزشکار سازمان یافته در نقاط مختلف استان اردبیل در حال تداوم فعالیت‌های ورزشی و تمرینی خود هستند.

به گفته وی همواره ورزشکاران جانباز و معلول استان اردبیل در میادین ملی و بین المللی با تکیه بر غیرت و تعصب خود خوش درخشیده و موفق به سربلندی جامعه ورزشی استان و کشور عزیزمان شدند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان اردبیل تصریح کرد: در رقابت‌های پارالمپیک توکیو از استان اردبیل سه ورزشکار جانباز و معلول از شانس حضور در تیم ملی برخوردار هستند و امیدواریم به مانند گذشته سربلند از این میدان مهم و حساس بیرون آیند.

موسوی یادآور شد: محسن طلوعی و زهرا حبیبی در رشته بسکتبال با ویلچر و عبدالله حیدری در رشته پرتاب نیزه در اردوهای نهایی تیم ملی حاضر خواهند شد تا در صورت کسب امتیازات لازم به عنوان نماینده کشورمان به رقابت‌های حساس ورزشی پیش رو اعزام شوند.

وی ادامه داد: ورزشکاران اردبیلی همواره با کمبود فضاهای ورزشی و بودجه مواجه بودند اما غیرت و تعصب و روحیه بالای آنان باعث شده تا برای موفقیت و مدال آوری با تمام وجود خود در تلاش باشند.

 

منبع: مهر
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi