شناسه خبر : 72791
پنجشنبه 08 اسفند 1398 , 13:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعزام ۳۰۰ ایثارگر یزدی به «حج تمتع»

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از اعزام ۳۰۰ نفر از جامعه ایثارگری استان به حج بیت‌الله‌الحرام در سال آینده خبر داد.

300 ایثارگر یزدی به «حج تمتع» اعزام می‌شوند

محمدحسن فاضلی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد ۷ اسفندماه در جمع کارشناسان فرهنگی این نهاد از اعزام ۳۰۰ نفر از جامعه ایثارگری استان به حج بیت‌الله الحرام در سال آینده خبر داد.

معاون فرهنگی، آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد افزود: ایثارگران یزدی با توجه به سهمیه اختصاص‌یافته از سوی مرکز به همراه کاروان‌های استان یزد به حج ابراهیمی اعزام خواهند شد.

وی با بیان استقبال گسترده خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای انجام این واجب دینی تصریح کرد: حضور در اجتماع جهانی حج توفیقی است که خداوند متعال به بندگان خود می‌کند و هرساله تعداد زیادی از مسلمانان از اقصی نقاط جهان متقاضی حضور در این گردهمایی باشکوه هستند ولی ازآنجاکه ظرفیت پذیرش محدود است، امکان اعزام همه متقاضیان نیست.

فاضلی تأکید کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگرانی که واجد شرایط هستند در کاروان‌ها ثبت‌نام می‌کنند و مانند مردم عادی به این سفر اعزام خواهند شد،‌ یعنی برای آن‌ها کاروان‌های خاص نداریم، البته سهمیه‌ای که بنیاد به آن‌ها می‌دهد، فیش حج آن‌ها محسوب می‌شود.

معاون فرهنگی بنیاد یزد گفت: برای جانبازان ۷۰ درصد کاروان ویژه‌ای هرسال با هماهنگی بنیاد مرکز تشکیل‌ شده که امیدواریم بتوانیم امسال نیز برنامه‌ریزی ویژه برای اعزام این عزیزان داشته باشیم.

منبع: ایکنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi