شناسه خبر : 72793
پنجشنبه 08 اسفند 1398 , 13:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وام مسکن به ۲۵۰ ایثارگر پرداخت می‌شود

وام مسکن به ۲۵۰ ایثارگر پرداخت می‌شود

وام مسکن به ۲۵۰ خانواده‌ شاهد و ایثارگر شهرستان قزوین در سال جاری پرداخت می‌شود.

 علی‌پناه قویدل رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین در جلسه شورای معاونین بنیاد این شهرستان به مسکن جامعه ایثارگران اشاره کرد و گفت: پرداخت وام ساخت و خرید یکی از راهکارهای خانه‌دار شدن این قشر معظم جامعه است.
وی افزود: هر ساله طبق سهمیه بنیاد مرکز، از طریق بانک‌های عامل وام مسکن به خانواده‌های شهدا و ایثارگران پرداخت می‌شود تا این عزیزان صاحب خانه شوند.
این مقام مسئول ادامه داد: وام مسکن براساس سهمیه به ۲۵۰ خانواده‌ شاهد و ایثارگر شهرستان قزوین در سال جاری پرداخت می‌شود که تاکنون یکصد و ۵۹ نفر برای دریافت این وام به بانک معرفی شدند.
قویدل با اشاره به حکمت کارت گفت: این کارت با هدف ارتقای رفاه اقتصادی بین یک هزار و ۲۱۹ ایثارگر شهرستان قزوین توزیع می‌شود.
وی افزود: تاکنون این کارت به یک هزار و ۵۹ ایثارگر تحویل شده و یکصد و ۶۰ مورد باقی مانده که به مرور زمان به این قشر معظم داده خواهد شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده ۲۲ اسفند روز بزرگداشت شهید، اجرای این برنامه‌ها را تشریح کرد.
وی ادامه داد: یادواره شهدای اسفند ماه قزوین و حومه، نواختن زنگ ایثار در مدارس، اجرای گروه سرود، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، اهدای خون کارکنان بنیاد و توزیع ۴ هزار بسته شکلات و کارت تبریک روز شهدا در بین عموم مردم از جمله این برنامه‌ها است.
گفتنی است: در این جلسه، کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قزوین پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص تسهیل خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران بیان کردند.

منبع: خبرآنلاین
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi