شناسه خبر : 72806
پنجشنبه 08 اسفند 1398 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت جانباز شیمیایی اهل ری!

جانباز هفتاد درصد شیمیایی، «سید علی حسینی سیرت» پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از عوارض جانبازی به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - جانباز هفتاد درصد شیمیایی اهل ری، «سید علی حسینی سیرت» پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از عوارض جانبازی به یاران شهیدش پیوست.

مراسم تشییع این شهید والامقام ظهر پنج شنبه، هشتم اسفند ماه از از فلکه دوم دولت آباد به طرف میدان بروجردی برگزار شد.

این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس، مردم ولایتمدار و شهیدپرور ری برگزار شد.

حسین نصراله رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در ابتدای این مراسم با بیان اینکه جانبازان با صبر و پایمردی الگوی شایسته ایثار و مقاومت هستند، اظهار داشت: بردباری و ایستادگی جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران موجب بقای فرهنگ ایثار و شهادت شده است.

وی با گرامیداشت یاد همه شهدا ادامه داد: شهید حسینی جانباز عزیز هفتاد درصد میهن اسلامی بدون هیچ چشمداشتی در شهرری با تحمل بیش از ۳۰ سال درد و رنج ناشی از جراحت جنگ تحمیلی دشمن زندگی کرد و واقعاً اخلاق و رفتار او در این مدت برای همه ما الگو بود و در نهایت به یاران شهید خود پیوست.

رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری در پایان عزت، اقتدار و سربلندی ایران را مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران برشمرد و خاطرنشان کرد: اگر نام ایران اسلامی در جهان سربلند و سرافراز است به برکت خون سرخ شهدا است که جانانه از ارزش‌های اسلام و نظام با رهبری امام راحل(ره) و در ادامه رهبر معظم انقلاب دفاع کردند.

پیکر مطهر این شهید والامقام  پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی امام جمعه موقت شهرری و انتقال به بهشت زهرا(س) در قطعه ۵۰ به خاک سپرده شد.

جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس پس از سال‌ها دوری از هم‌سنگران پر کشیده‌اش و تحمل عارضه شیمیایی به یادگار مانده از جنگ تحمیلی، روز گذشته در سن ۵۵ سالگی به کاروان شهدا ملحق و به شهادت رسید.


 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi