شناسه خبر : 72841
شنبه 10 اسفند 1398 , 12:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کرونا جان منتخب مردم آستانه اشرفیه را گرفت

دکتر "محمدعلی رمضانی دستک" منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم به علت ابتلا به کرونا درگذشت.

فاش نیوز - دکتر "محمدعلی رمضانی دستک" منتخب مردم آستانه اشرفیه در مجلس یازدهم به علت ابتلا به آنفولانزا درگذشت.

مرحوم رمضانی که از رزمندگان دفاع مقدس بود در انتخابات ۲ اسفند با کسب اکثریت آرا به عنوان منتخب مردم به بهارستان راه یافته بود.

با اصرار عده ای نا آگاه آقای رمضانی از بیمارستان مرخص شد

در پی درگذشت دکتر محمدعلی رمضانی منتخب یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان آستانه اشرفیه از توابع استان، دکتر محمد حسین قربانی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار این پایگاه خبری ضمن عرض تسلیت و اظهار تأسف از این ضایعه در مورد علت فوت محمدعلی رمضانی گفت: متأسفانه ویروس کرونا خطر جدی برای کشور به وجود آورده که البته این موضوع تنها مختص ایران نیست بلکه ۴۰ کشور دنیا درگیر این بیماری هستند و سازمان بهداشت جهانی وضعیت به وجود آمده را بسیار مورد توجه قرار داده است.

قربانی توضیح داد: در ایام انتخابات ویروس آنفولانزا در کشور شیوع پیدا کرد و منتخب شهرستان  (دکتر محمدعلی رمضانی) که قبل از انتخابات دچار علائم آنفولانزای شدید و حاد ریوی بود در بیمارستان بستری شدند. متأسفانه برخی با عدم توجه به هشدارهای پزشکی ایشان را از بیمارستان مرخص کردند و در دو روز آخر تبلیغات نیز ایشان در فضای انتخابات حضور داشت.

اما به دلیل حجم فشار کاری و پیشرفت بیماری آنفولانزا و مشکل ریوی مجدداً در بیمارستان بستری شدند و متأسفانه زحمات کادر درمانی در مورد ایشان جواب نداد و در شامگاه روز جمعه خبر فوت ایشان رسید که این مسئله را خدمت همه همشهریان عزیز در شهرستان آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر تسلیت عرض می کنم.

عضو کمیسیون بهداشت و نماینده مردم شهرستان آستانه  اشرفیه در ادامه اظهار کرد: بصورت شفاف بیان می کنم که پاسخ تست کرونای ایشان منفی بود اما این در همین ایام ما آنفولانزای دیگری به نام اچ وان ان وان داشتیم که خطر مرگ و میر توسط این ویروس شدیدتر از کروناست و در سال ۲۰۱۸ طبق آمار ۱۵ هزار نفر از مردم امریکا را به کام مرگ کشاند. در عرصه انتخابات علیرغم همه هشدارهایی که توسط کادر پزشکی و بیمارستانی که آقای رمضانی در آن بستری بودند داده شده بود ولی با اصرار برخی دوستان نا آگاه ایشان از بیمارستان مرخص و به محافل عمومی آورده شدند.

بنابر این این خطر در مورد افرادی که به هر نحوی با ایشان در ارتباط بودند وجود دارد که درگیر این ویروس باشند و البته چیزی که بسیار حاضر اهمیت است رعایت کردن خواهد بود. 

قربانی در پایان تأکید کرد: همه ی کسانی که با آقای رمضانی در ارتباط بودند حتما تست کرونا را انجام دهند و اگر کمترین علائمی هم دارند خودشان را قرنطینه کنند و حداقل یک هفته در محافل عمومی ظاهر نشوند و حتی در ارتباط با خانواده خودشان مراعات کنند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi