شناسه خبر : 72855
شنبه 10 اسفند 1398 , 15:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک‌روز مقابله با صدام، امروز مقابله با کرونا/تصاویر

وقتی هدف، حفظ جان انسان‌ها باشد، فرقی نمی‌کند که کی و کجا این مأموریت باید انجام شود؛ یک روز صدام با ارتش تا دندان مسلح خود می‌آید و یک روز هم کرونا؛ هرچند که در آدم‌کشی، کرونا به گرد پای صدام نمی‌رسد اما بالاخره در طول زمان‌های مختلف، جبهه‌های گوناگونی به‌وجود می‌آیند که جان انسان‌ها را در خطر قرار می‌دهند که در آن باید یک‌سری افراد برای نجات جان انسان‌ها نقش‌آفرینی کنند.

 پزشکان، پرستاران و امدادگران، یک روز در دوران دفاع مقدس، خطرات را به‌جان خود می‌خرند و یک روز هم در میدان مبارزه با بیماری‌هایی نظیر کرونا؛ آری! جان گنجی ارزشمند است؛ اما آن‌ها از جان خود می‌گذرند تا انسان‌های دیگر از این گنج ارزشمند بهره‌مند باشند.

یک روز در جبهه مقابله با صدام، یک روز در جبهه مقابله را کرونا + تصاویر

جمعیت هلال‌ احمر با اعزام ۷۲ هزار ۴۴۲ نفر به جبهه‌های نبرد، بیش از چهار میلیون خدمات امدادی به رزمندگان و مردم آسیب‌دیده را در جنگ ارائه داده و در این راه، نزدیک به ۴۷۶ شهید امدادگر داوطلب را تقدیم کرده است و دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز در این دوران، شهدای زیادی اعم از دانشجو، فارغ‌التحصیل و کارمند را تقدیم کرده است.

یک روز در جبهه مقابله با صدام، یک روز در جبهه مقابله را کرونا + تصاویر

حالا امروز هم با گسترش ویروس کرونا، باز هم این جامعه پزشکی کشور اعم از پزشک، پرستار و امدادگر است که جان خود را برای دفاع از سلامتی هموطنان خود در کف دست گرفته است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi