شناسه خبر : 72938
دوشنبه 12 اسفند 1398 , 13:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نرم‌افزار جامع‌ترین مجموعه قوانین جامعه ایثارگران

به گزارش واحد خبر مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه، مشاور امور ایثارگران مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه اعلام کرد: با توجه به این که آگاهی و دسترسی به قوانین و مقررات مربوط به جامعه ایثارگران از مشکلات این قشر شریف بود، تلاش گردید بخش اعظم قوانین و مقررات تصویب شده و همچنین آراء هیأت عمومی دیوان عدالت اداری مرتبط با ایشان به کتابخانه دستور اضافه شود و می‌توان گفت نرم‌افزار دستور از این حیث جامع‌ترین مجموعه قوانین و مقررات عرضه شده است.

مهدی جم، مدیر پروژه دستور گفت: همان‌طور که وعده داده شده بود، با تمهیدات پیش‌بینی شده در مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه فاصله به‌روزرسانی نرم‌افزار «دستور» کاهش یافته و کاربران می‌توانند سریع‌تر به آخرین نسخه نرم‌افزار که حاوی آخرین تغییرات قوانین و مقررات خواهد بود دسترسی پیدا کنند.

جانشین سرپرست پژوهشکده آمار و فناوری اطلاعات پژوهشگاه قوه قضائیه افزود: 90 قانون و مقرره مانند بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های جدید قوه قضائیه به محتوای قبلی نسخه جدید اضافه گردیده است و همچنین در بیش از 50 قانون و مقررات قبلی نیز آخرین اصلاحات و تغییرات اِعمال شده است که می‌توان به قانون صدور چک اشاره کرد که اصلاحات مصوب 1397/8/13 مجلس در آن آمده است.

جم تصریح کرد: با توجه به علاقه و نیاز کاربران، نسخه‌ای از برنامه قرآن همراه با ترجمه و جستجو به امکانات برنامه اضافه شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به استقبال و رضایت کم‌نظیر کاربران فضای مجازی از برنامک اندروید «دستور» هم اینک نسخه 2 آن با قابلیت‌های بیشتر از جمله بهبود رابط کاربری، امکان پشتیبان‌گیری از قوانین مورد علاقه و حاشیه‌های کاربر در فضای ابری برای بازنشانی با همان محتوای نسخه 2/5 کتابخانه ویندوز جهت استفاده کاربران در حال آماده‌سازی است که به‌زودی از طریق مارکت‌های معتبر اندروید عرضه خواهد شد.
 
در نسخه 2 برنامک اندروید «دستور» کارتابل روزنامه رسمی افزوده شده است که از طریق آن کاربران می‌توانند در صورت اتصال گوشی به اینترنت آخرین قوانین و مقررات تصویب شده و آراء و نظریات صادر شده را مشاهده کنند.
 
مدیر پروژه دستور افزود: با تلاش‌هایی که انجام شده است به نتایج خوبی در مورد رفع محدودیت‌هایی که موجب عدم انتشار نسخه IOS نرم افزار «دستور» شده بود رسیده‌ایم و هم‌اکنون نسخه آزمایشی IOS دستور در چندین مارکت ایرانی عرضه شده است و به یاری خداوند به‌زودی نسخه نهایی آن با همان محتوا و قابلیت‌های متنوع جستجو و پژوهشی مشابه برنامک اندروید جهت استفاده کاربران ارائه خواهد شد.

هم‌اکنون این نرم‌افزار در سایت «مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه» (www.eadl.ir) از طریق اینترنت به نشانی ذیل برای عموم در دسترس است:
http://eadl.ir/دستور
پس از دانلود و باز کردن فایل Dastoor2.5.1.rar در سیستم امکان نصب برنامه وجود دارد.

اینستاگرام
سلام با این آدرس باز نشد لطفا چنانچه نرم افزار را در اختیار دارید برای دانلود در سایت قرار دهید. با تشکر و دعای خیر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi