شناسه خبر : 72939
دوشنبه 12 اسفند 1398 , 13:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام آمادگی خادمان شهدا مازندران برای مقابله با کرونا

مسؤول کمیته خادم‌الشهدا مازندران اعلام کرد: کمیته خادم الشهدا مازندران این آمادگی را دارد برای کمک داوطلبانه به مردم در حوزه‌های مختلف مقابله با ویروز کرونا انجام وظیفه کند.

اعلام آمادگی خادمان شهدا مازندران برای مقابله با کرونا

 از ساری جواد دهقان در گفت‌وگو اظهار کرد: بنا بر اعلام رسمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و با ابلاغ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به سازمان‌های نیروهای مسلح و دستگاه های کشوری به منظور حفظ سلامتی زائران عزیز راهیان نور و برای پیشگیری از شیوع و آلودگی به ویروس کرونا، مقرر شد تا سفر و اعزام‌های گروهی راهیان نور برای بازدید از یادمان های مناطق عملیاتی دفاع مقدس تا اطلاع ثانوی  متوقف شده است.

مسؤول کمیته خادم‌الشهدا مازندران اعلام کرد با توجه به این اتفاق اعزام خادمان شهدا هم به مناطق عملیاتی تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

وی افزود: کمیته خادم الشهدا مازندران این آمادگی را دارد برای کمک داوطلبانه به مردم و شرکت‌های تولیدی حوزه مواد بهداشتی مورد نیاز مردم در حوزه‌های مختلف مقابله با ویروز کرونا انجام وظیفه کند.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi