شناسه خبر : 72945
دوشنبه 12 اسفند 1398 , 13:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا در استان البرز

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا در این استان را تشریح کرد.
 
برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا در استان البرز اعلام شد
 
به گزارش «ایثار»، ابراهیم طاهرنژاد در گفتگو با سایت ایثار استان، با گرامی داشت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید، گفت: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در دنیای امروز به برکت خون پاک و مطهر شهیدانی است که با بصیرت خود تا پای جان در مقابل زورمداران ایستادند و نام خود را تا ابد در تاریخ ماندگار کردند.
وی در ادامه با اشاره به رسالت بزرگ جامعه نسبت به خون‌ شهدا گفت: تکریم و تعظیم شهدا و عمل به وصایای آنان، نشانه احساس مسئولیت در قبال خون آنان است. در حقیقت این ما هستیم که نیازمند شهدا هستیم، نه آن‌که شهدا نیازمند ما باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تأکید بر اینکه خون شهدا انقلاب اسلامی را بیمه کرده است، گفت: بزرگداشت 22 اسفند رسالتی ارزشمند در جهت پاسداری از خط سرخ شهادت و ره‌آوردهای شهیدان برای عزت و سربلندی کشور است.
طاهرنژاد در ادامه با اشاره به برگزاری بیش از 100 برنامه متنوع به مناسبت روز بزرگداشت شهدا گفت: بزرگداشت و تکریم شهید در جامعه به معنی بزرگداشت و تکریم فرهنگ شهادت است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: غرس نهال به یاد شهدا، مراسم کوه‌پیمایی به یاد شهدا، تجلیل از خادمان شهدا، تبلیغات محیطی، دیدار و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا، پخش و اکران فیلم‌های با محوریت ایثار و شهادت، مکاتبه با دستگاه‌های اجرایی جهت اجرای برنامه‌های متنوع با محوریت 22 اسفند، برگزاری مراسم‌های یادبود شهدا و یادواره‌های شهدا، اجرای مسابقات ورزشی به نام شهدا و روز شهدا، برگزاری مسابقه‌های فرهنگی مختلف، نواختن زنگ ایثار، برپایی میز خدمت، سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، جشنواره شعر وطن، جشنواره نامه‌ای به یک شهید توسط دانش آموزان شاهد و ایثارگر، غبارروبی مزار مطهر شهدا توسط دانش آموزان شاهد و ایثارگر، ارسال پیامک صوتی به جامعه‌ هدف، پخش مصاحبه‌های رادیویی و تلویزیونی و ده‌ها برنامه‌ متنوع دیگر از جمله برنامه‌های روز بزرگداشت شهدا در جهت بزرگداشت این روز مقدس است.
طاهرنژاد در پایان با تأکید بر اینکه ما مدیون خون‌های شهدا هستیم، افزود: کمک به برگزاری مراسم‌های بزرگداشت روز شهدا و حضور در این مراسم‌ها تجدید بیعتی دوباره با شهدا در راستای تحکیم ارزش‌های نظام اسلامی و وحدت بیشتر است تا در چهل‌سالگی انقلاب به دشمنان نشان دهیم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌ایم و از خون شهدا پاسداری می‌کنیم.
انتهای پیام/
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi