شناسه خبر : 72957
سه شنبه 13 اسفند 1398 , 09:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تمهیدات در برابر کرونا برای اردوهای راهیان نور

محسن جهانی با اشاره به لغو اعزام کاروان‌های اردو‌های راهیان نور در اسفند اظهار داشت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که مسئولیت ستاد ملی مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا را عهده دارد، اردو‌های راهیان‌نور را به دلیل جلوگیری از انتشار این ویروس لغو کرد.

وی ادامه داد: اردو‌های راهیان‌نور در هر زمانی که ویروس کرونا کنترل و کشور از وضعیت بحرانی خارج شود، برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگ‌سازی سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به گرم شدن هوا در هفته‌های آینده بیان کرد: اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان‌نور به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور قطعا به دلیل گرم شدن هوا امکان پذیر نیست و مناطق جنگی جنوب غرب کشور در اولویت اعزام دانشجویان قرار دارد.

محسن جهانی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنا بود راهیان نور امسال با هدف زنده نگه داشتن مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شود، گفت: قرار بود دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور از ۳۲ استان با نظارت و هماهنگی سازمان بسیج دانشجویی از سوم تا ۲۷ اسفند راهی جنوب کشور شوند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi