شناسه خبر : 72976
سه شنبه 13 اسفند 1398 , 12:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیام تسلیت شهیدی جهت درگذشت مادر شهیدان «فهمیده»

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «حاجیه خانم فاطمه کریمی» مادر گرامی شهیدان معزز «محمدحسین و داود فهمیده» را تسلیت گفت.

به گزارش «روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران»، متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر فهمیده

سلامٌ علیکم

صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست.

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم فاطمه کریمی» مادر گرامی شهیدان معزز «محمدحسین و داود فهمیده» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم. مادر والامقامی که با ایمان و ولایتمداری فرزندانی را تربیت و تقدیم انقلاب کرد که الگوی تمام نوجوانان کشور شدند. با مشاهده چنین راست‌قامتانی است که می‌توان گفت ایمان و اعتقاد انسان‌های نیکوخصال در محدوده سن تقویمی محصور نمی‌شود چراکه حقیقت جویان در هر برهه از زندگی روحیه و منشی بزرگ دارند.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن‌که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi