شناسه خبر : 73003
سه شنبه 13 اسفند 1398 , 16:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«چشم چشمه چکامه» منتشر شد

انتشارات فتح الفتوح کتاب جدیدش را با عنوان «چشم، چشمه، چکامه» شامل مجموعه داستان، دلنوشته و شعر در باب زندگی ایثارگران را منتشر کرد...

فاش نیوز - انتشارات فتح الفتوح کتاب جدیدش را با عنوان «چشم، چشمه، چکامه» شامل مجموعه داستان، دلنوشته و شعر در باب زندگی ایثارگران را منتشر کرد.

 این کتاب اثر یک نویسنده جوان «سعیده نام آور» است که ایام کودکی خود را در دوران دفاع مقدس سپری کرده و از مقدمه کتابش نیز چنین برمی آید که ارادت زیادی به قشر ایثارگران دارد.

این اثر با ارزش از سه بخش داستان های برگرفته از حقایق زندگی ایثارگران، دلنوشته هایی در این باب و بخش سوم شامل اشعاری با مضامین ارزشی تشکیل شده است.

کتاب «چشم، چشمه، چکامه» به زبانی روان و سلیس، خودمانی و صمیمی با خواننده روبرو می شود.

گفتنی است این کتاب، بعد از آثاری مانند «عشق هاوا سیندا»، «عاشقانه های یک نسل سومی» و «جانبازان شهید آسایشگاه امام خمینی» چهارمین اثری می باشد که از سوی انتشارات نوپای فتح الفتوح به چاپ رسیده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi