شناسه خبر : 73008
چهارشنبه 14 اسفند 1398 , 08:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اعلام آمادگی سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس برای کمک به مدافعان سلامت

سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس آمادگی خود را برای کمک به مدافعان سلامت اعلام کرد.

اعلام آمادگی سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس برای کمک به مدافعان سلامت

سازمان پیشکسوتان دفاع مقدس در پیامی ضمن تشکر از کارکنان عرصه سلامت کشور در مقابله با ویروس کرونا آمادگی خود را برای کمک به مدافعان سلامت اعلام کرد.

در این پیام آمده است:

«بر این باوریم که در مواجهه با ویروس کرونا، مورد آزمایش الهی قرار گرفته‌ایم. از مسوولین و دست اندرکاران حوزه سلامت که با فداکاری و ایثار شبانه‌روزی و بی‌وقفه، لباس رزم سفید بر تن کرده و در خدمت‌رسانی به مردم شرف و انقلابی، همچون دوران دفاع مقدس همت گماشته‌اند، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

بی‌شک تلاش و اخلاص مسوولین و متخصصین گرانقدر و خستگی‌ناپذیر حوزه سلامت به پیروزی ملت ایران و شکست ویروس منحوس کرونا منجر شده و این خود برگ زرینی بر افتخارات ملت بزرگ ایران خواهد افزود.

در این راستا و برای مبارزه با ویروس کرونا و کاهش آلام مردم عزیزمان، پیشکسوتان دفاع مقدس آمادگی خود را برای کمک به مدافعان سلامت در سطح کشور در هر زمان و مکان اعلام نموده، از خداوند منان صحت و سلامت برای ملت قهرمان و ولایتمدار عزیزمان مسئلت می‌‎نماییم.»

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi