شناسه خبر : 73010
چهارشنبه 14 اسفند 1398 , 08:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجمع دانشجویان و طلاب در اعتراض به کشتار مسلمانان هند

جمعی از دانشجویان، طلاب و مردم دقایقی پیش در اعتراض به کشتار بی رحمانه مسلمانان در هند و سانسور این قتل عام در رسانه‌های دنیا تجمع کردند.

تجمع دانشجویان و طلاب در اعتراض به کشتار مسلمانان هند

 جمعی از دانشجویان، طلاب و مردم دقایقی پیش در اعتراض به کشتار بی رحمانه مسلمانان در هند و سانسور این قتل عام در رسانه‌های دنیا تجمع کردند.

دانشجویان در این تجمع که مقابل سفارت هند برگزار شد با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از مسلمانان هند اعلام کردند.

برخی از دانشجویان و مردم تصاویری از حملات بی رحمانه به مسلمانان هند را در دست دارند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن دست نوشته‌هایی از مجامع حقوق بشری و بین المللی خواستند سکوت خود را در مقابل کشتار و آزار مسلمانان در هند بشکنند.

دانشجویان، طلاب و مردم همچنین با سردادن شعارهایی ضمن محکوم کردن جنایات صورت گرفته در هند، از مسئولان دیپلماسی کشورمان خواستند سریع تر اقدام کارآمدی را برای توقف این اقدامات انجام دهد.

عیلرغم اینکه شیوع ویروس کرونا در کشور مشکلاتی را ایجاد کرده اما دانشجویان بسیاری با رعایت نکات بهداشتی در این تجمع حضور پیدا کرده اند.

یکی از تجمع کنندگان درباره برگزاری این تجمع به فارس گفت: ما نباید در قبال کشتار مسلمانان در هند بی تفاوت باشیم. اصلا وظیفه ماست هر جا دیدیم مظلومی زیر بار فشار ظالمی قرار دارد از او حمایت کنیم زیرا حمایت از مظلوم از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی است.

دانشجویان و طلاب در این تجمع دست نوشته هایی به زبان های مختلف در داشتند که در آن ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان در هند، خواستار پاسخگویی دولت این کشور شدند.

فرهمند مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شاهد در حاشیه این تجمع گفت: دولت هند باید از انجام جنایت‌ علیه مسلمانان این کشور دست بردارد و بداند که اینگونه اقدامات بی پاسخ نخواهند نماند.

وی افزود: مجامع بین المللی نباید در مقابل جنایت‌های دولت هند علیه مسلمانان سکوت کنند و لازم است که با دولت هند برخورد قضایی صورت بگیرد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi