شناسه خبر : 73029
پنجشنبه 15 اسفند 1398 , 12:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قدردانی شبکه ملی ایثارگران از رئیس قوه قضائیه

در نامه‌ای سرگشاده انجام شد؛

 

 

شبکه ملی ایثارگران در نامه‌ای سرگشاده از رئیس قوه قضائیه به خاطر دستور پیگیری و برخورد با محتکرین اقلام بهداشتی و دارویی قدردانی کرد.

 

قدردانی شبکه ملی ایثارگران از رئیس قوه قضائیه در پی دستور برخورد با محتکرین

شبکه ملی ایثارگران در نامه‌ای سرگشاده به رئیس قوه قضائیه از وی به خاطر دستور پیگیری و برخورد با احتکارکنندگان اقلام بهداشتی و دارویی در پی شیوع بیماری کرونا قدردانی و تشکر کرد.

 

در این نامه آمده است:

 

ریاست محترم قوه قضائیه
حضرت آیت‎الله سید ابراهیم رئیسی

با سلام و احترام

بدینوسیله شبکه ملی ایثارگران به عنوان نماینده قانونی ایثارگران کشور از حضرتعالی بخاطر دستور برخورد با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و دارویی مرتبط با ویروس کرونا تشکر و قدردانی می‌کند.

بی شک این جمله حضرتعالی که فرمودید:
«به احتکار کنندگان اقلام بهداشتی و دارویی رحم نکنید/ سلامت مردم قابل معامله و مسامحه نیست» نور امیدی است در دل ملتی که همواره با داشتن شرایط سخت اقتصادی، گرانی، تورم و وجود طبقاتی با سطح درآمدی پایین نظام را همراهی و حمایت کرده و تا پای جان پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

متاسفانه در شرایط کنونی که بیماری جهانی کورنا به مشکلات کشور اضافه شده است گروهی سودجو با شایعه‎پراکنی و بزرگ‎نمایی خبر‌های کذب، به دنبال اضطراب و دلهره بیشتر و از طرفی با احتکار کالای پزشکی و گران فروشی اقلام مورد نیاز، قصد وارد کردن آسیب بیشتر به مردم و چپاول آن‌ها را دارند، که با هیچ منطق اخلاقی، اسلامی و انسانی مطابقت ندارد و مطمئنا در این شرایط وظیفه همه دستگاه‌های مسئول به ویژه آن قوه محترم سنگین‌تر است که با برخورد جدی با این افرداد در جهت رفع نیاز روانی و جسمانی مردم عزیز ایران بکوشند.

شبکه ملی ایثارگران ضمن تشکر و قدردانی از حضرتعالی تقاضا دارد شخصاً این موضوع را تا حصول نتیجه و برگشت آرامش به کشور پیگیری فرمائید تا حس زیبای مردم نسبت به موضوع مبارزه با فساد که با حضور حضرتعالی در قوه قضائیه جدیت گرفت صد چندان شود.

جامعه ایثارگری کشور برای تمام مسئولین دلسوز و مردمی بخصوص دست‎اندرکاران حوزه بهداشت و درمان از جمله پرستاران و کادر پزشکی که با مجاهدت و از خودگذشتگی برای سلامتی مردم تلاش می‎کنند دعا می‌کنند و امید دارند با توکل به خداوند منان و تلاش و همبستگی، هر چه زودتر با یک همدلی جمعی شاهد کاهش مشکلات و ریشه کن شدن این بیماری، و رفاه و سلامت ملت عزیز ایران باشیم.

شبکه ملی ایثارگران
۱۳ اسفند ۹۸

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
ماهم ازدست پخت معاونین ریاست قوه ممنونیم وسپاسگزار بلاخره مرگ سرباز رزمندگان ایثارگر با رای ،2397 دیوان عدالت رقم خورد و تیرخلاص شلیک شد و معاونت امور اداری ریاست جمهوری خوش بحالش شد که حقوقمان درشب عیدکسر شد یکی نبود هیچ کس نبود ماهم نبودیم فقط خدا بود
ممنون مرتصی مطهری 98/12/22
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi