شناسه خبر : 73030
پنجشنبه 15 اسفند 1398 , 12:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاهش دوره‌های اعزام به خدمت مشمولان از ۱۸ به ۱۱ دوره

سردار مهری خبر داد؛
رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: از ابتدای سال ۹۹ به صورت آزمایشی تاریخ اعزام مشمولان به مراکز آموزش تجمیع شده و از ۱۸ دوره به ۱۱ دوره کاهش می‌یابد.

کاهش دوره‌های اعزام به خدمت مشمولان از ۱۸ به ۱۱ دوره

سردار «تقی مهری» رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت: برابر هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد کل نیرو‌های مسلح مقرر شد از ابتدای سال ۹۹ به صورت آزمایشی شش ماهه، تاریخ اعزام مشمولان به مراکز آموزش تجمیع و از ۱۸ دوره به ۱۱ دوره کاهش یابد.

وی گفت: همچنین برابر مصوبات اتخاذ شده و برابر ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح به منظور رفع برخی از مشکلات در پرداخت حقوق و بیمه سربازان و همچنین در نظر گرفتن سایر مزایای این طرح، اعزام مشمولان در نوزدهم هر ماه لغو و کلیه مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی، اولِ هر ماه به خدمت و مرکز آموزش اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی تصریح کرد: اولین دوره اعزام در سال ۱۳۹۹، اول اردیبهشت‌ماه است و مشمولان با مدرک تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در اول هر ماه و مشمولان دارای مدرک تحصیلی زیر دیپلم و دیپلم سوم هر ماه به خدمت اعزام می‌شوند.

سردار مهری افزود: مشمولان با ثبت درخواست اعزام به خدمت در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ برگ آماده به خدمت دریافت می‌کنند و مشمولانی که در گذشته برگ آماده به خدمت اخذ کرده‌اند نیز می‌بایست با مراجعه به دفاتر، برگ آماده به خدمت با تاریخ‌های جدید را اخذ کنند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: اعزام مشمولان در سال ۱۳۹۹ براساس شیوه فوق انجام می‌شود و نیرو‌های مسلح و سایر سازمان‌ها نیز می‌بایست برابر اعزام به شیوه جدید برای پذیرش مشمولان برنامه‌ریزی کنند.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi