شناسه خبر : 73035
پنجشنبه 15 اسفند 1398 , 16:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خدمات غیرحضوری بنیاد جهت حفظ سلامت و تردد جامعه ایثاگری گیلان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به لزوم ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی به ایثارگران گفت: با توجه به شیوع بیماری تنفسی و ویروسی کرونا و به منظور حفظ سلامت جامعه معزز ایثارگران و کاهش ترددهای غیرضرور ایثارگران، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان خدمات خود را به شکل های مختلف ارائه می‌دهد.

 
 عبدالله پاکاری ضمن تاکید بر پاسخگویی به جامعه ایثارگری از طریق میز خدمت الکترونیکی، افزود: ایثارگران می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیکی ایثار به آدرس www.isaar.ir از خدمات برخط با ثبت درخواست های متنوع به صورت غیرحضوری بهره مند شوند.

پاکاری ادامه داد: همچنین خانواده های شاهد و ایثارگر می توانند از طریق نصب نرم افزار «همراه ایثار» ویژه تلفن همراه از کلیه خدمات الکترونیکی بنیاد شهید و امور ایثارگران استفاده نمایند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان اظهار کرد:خطوط تلفنی 1616 در تمامی شهرستان‌ها در ساعات اداری آماده پاسخگویی به جامعه ایثارگری هستند و همچنین ایثارگران عزیز می‌توانند در تمامی مدت شبانه روز از طریق سامانه پیامکی 30007572 پیشنهادات، مشکلات و انتقادات خود را مطرح نمایند.

پاکاری در پایان گفت: دفاتر پیشخوان دولت در سراسر استان در جهت تسهیل در امور ایثارگران، معرفی نامه های عمومی ایثارگری را صادر می‌کنند.

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi