شناسه خبر : 73038
پنجشنبه 15 اسفند 1398 , 17:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بسته های بهداشتی برای خانوارهای ایثارگر البرزی

 خانوارهای ایثارگر البرزی بسته های  بهداشتی دریافت کردند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اعلام کرد که برای پیشگیری از بیماری کرونا، چهار هزار خانوار ایثارگر، بسته های بهداشتی دریافت کردند.

سلیمان رستمیان روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته های بهداشتی در اختیار والدین سالمند شهدا و جانبازان شیمیایی و دارای بیماری های تنفسی قرار گرفته است.

 حدود ۱۲ هزار قلم لوازم بهداشتی و پیشگیرانه بین  این چهارهزار خانوار ایثارگر البرزی توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه ایثارگران سرمایه های اجتماعی کشور بوده و حفظ سلامتی این عزیزان در اولویت قرار دارد، افزود: همچنین با تدابیر اندیشیده شده در بنیاد استان سعی بر این است تا با کاهش حداکثری مراجعه حضوری و ارائه خدمت از طریق سامانه های الکترونیکی سلامتی ایثارگران خدایی نکرده با مخاطره مواجه نشود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تصریح کرد: سن بالای والدین گرامی شهدا و مشکلات جسمی جانبازان می‌تواند این عزیزان را در برخورد با بیماری آسیب‌پذیر کند لذا خادمین شهدا در بنیاد استان به صورت مرتب با جامعه هدف به ویژه جانبازان بالای ۵۰ درصد در تماس بوده تا ضمن اطمینان از سلامتی ایثارگران در صورت بروز موارد مشکوک موضوع
پیگیری شود.

ویروس کرونا که به طور رسمی کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

طبق گزارش روز سه شنبه ۱۳ اسنفند ماه وزارت بهداشت و درمان مجموع ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران به ۲ هزار و ۳۳۶ نفر و فوتی در اثر کرونا به ۷۷ نفر رسیده است و ۴۳۵ نفر در مجموع بهبود یافته‌اند.

در استان البرز حدود ۹۳ نفر مبتلا و شمار جانباختگان هفت نفر اعلام شده است.

حدود ۲۰ نفر از مبتلایان کرونا در البرز از بیمارستان ترخیص شدند.

استان البرز میزبان  خانواده های پنج هزارو ۲۵۰  شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، بیش از ۱۸ هزار جانباز و ۹۰۰ آزاده است.

منبع: ایرنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi