شناسه خبر : 73045
جمعه 16 اسفند 1398 , 11:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کادر درمان مقابله با کرونا از جنس رزمنده‌های دفاع مقدس

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: پزشک و پرستاری که در حال معالجه و یا مقابله با ویروس کرونا است، مانند همان رزمنده سال‌های دفاع مقدس است و کار این عزیزان بسیار مهم، اساسی و مورد اجر و پاداش الهی خواهد بود.

کادر درمان مقابله با کرونا از جنس رزمنده‌های دفاع مقدس هستند

حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی شنبه شب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: باید این بیماری کرونا توسط مسؤولان به نحو احسن و کامل مدیریت شود اما در کنار این مدیریت، پناه بردن به خدا و نترسیدن از این حوادث شرط است.

وی عنوان کرد: ترساندن و مضطرب کردن مردم و جامعه در این شرایط یک خیانت بزرگ محسوب می‌شود، مردم اخبار را از منابع موثق و رسمی دنبال کنند.

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: همه موظف هستند که طبق نظر کارشناسان بهداشتی اقدام و توصیه‌های مطرح شده را عملیاتی کنند.

وی افزود: پزشک و پرستاری که در حال معالجه و یا مقابله با ویروس کرونا است، مانند همان رزمنده سال‌های دفاع مقدس است و کار این عزیزان بسیار مهم، اساسی و مورد اجر و پاداش الهی خواهد بود.

شفیعی عنوان کرد: در چنین حوادثی جامعه ما در معرض یک دشمن قسم خورده قرار می‌گیرد که به تمام مظاهر دینی ما حمله‌ور می‌شود، چین که یک جامعه کمونیستی است و طبق قانون آنها ابراز شعائر دینی در آن ممنوع است اما در پی این حادثه به مراکز دینی اجازه دعا کردن داده است.

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان خوزستان گفت: متاسفانه در حادثه کرونا امپراطوری رسانه به صورتی عمل کرده که انگار ویروس کرونا از ایران به کشورهای دیگر صادر شده است و این نشان دهنده روی استکبار جهانی است.

شفیعی اظهار کرد: کرونا اصلی بی‌بی‌سی خبیث است که متخصص وارونه کردن تمام واقعیت‌ها است و سعی بر آشوب و تفرقه و برهنه زدن فضای روانی جامعه دارد.

وی همچنین متذکر شد: در حادثه کرونا طب سنتی یک دکان و بازاری مردود است، قرارگاه مبارزه با کرونا فقط وزارت بهداشت است.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi