شناسه خبر : 73060
یکشنبه 25 اسفند 1398 , 09:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماسک‌های تقلبی هدیه آلمانی ها!

«حمید داودآبادی» در صفحه مجازی خود نوشت: «تعداد زیادی از رزمندگان ایرانی که با خیال راحت ماسک با فیلتر جنگی بر صورت زده‌اند، در برابر گازهای شیمیایی اهدایی آلمان به صدام، به راحتی شیمیایی شده و جان داده‌اند!»

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷ - 15March 2020

خباثت آلمانی‌ها با فروش گازهای شیمیایی به عراق و ماسک‌های تقلبی به ایران

 «حمید داودآبادی» رزمنده جانباز و پژوهشگر دوران دفاع مقدس، با اشاره به خباثت‌های کشورهای مدعی حقوق بشر در دوران دفاع مقدس علیه ملت ایران، نوشت: «حکومت آلمان، در میان آمریکا، فرانسه، انگلیس و اتریش، اولین کشوری بود که در طول جنگ صدام علیه ایران، بیشترین مواد خطرناک شیمیایی را به عراق صادر کرد که از آن‌ها برای تولید مرگبارترین گازهای شیمیایی استفاده می‌شد.

همان گازهای شیمیایی که هزاران رزمنده، صدها تن از مردم بی‌دفاع «سردشت» و بیش از پنج هزار تن از مردم «حلبچه» عراق را به فجیع‌ترین شکل ممکن، به کام مرگ کشاند.

تا امروز نه آلمان و نه هیچ‌کدام از کشورهای صادرکننده گازهای شیمایی به عراق، در هیچ دادگاه و مجمع بین‌المللی، نه محاکمه و نه محکوم شده‌اند؛ آن‌ها عمل جنایت‌کارانه خود را تاکتیکی برای مقابله با پیروزی ایران علیه صدام می‌دانند.

جالب‌تر اینکه آلمان، اولین کشوری بود که مجروحین و مصدومین شیمیایی را به بهانه درمان می‌پذیرفت و آن‌ها را در بیمارستان‌هایی خاص بستری می‌کرد.

این‌که طی بیش از ۳۰ سال، چند مصدوم شیمیایی توسط آلمان‌ها معالجه و درمان شدند، جای سوال دارد! علت این کار، نه حس انسان‌دوستی حاکمان نازی آلمان، بلکه تکمیل تحقیقات پزشکی‌شان بود تا بفهمند که شدت تاثیر گازهای تولیدشده در کارخانه‌های آلمان بر روی انسان چقدر است؟ دوام آن در بدن چه مدت است؟ و با این کار تحقیقات خود را برای خطرناک‌تر کردن گازهای شیمیایی کامل می‌کردند.

اتفاقا آلمان یکی ار تولیدکنندگان اصلی ماسک و فیلتر مقابله با گاز بود که به ایران می‌فروخت!

زمستان سال ۱۳۶۴ در زمان عملیات «والفجر ۸»، به نیروهای ماسک همراه با فیلتر نو تحویل دادند. مسئول آموزش شیمیایی برای تکمیل آموزش، نیروها را به اتاقی برد و بین آن‌ها گاز اشک‌آور - که خطری نداشت - انداخت؛ ناگهان همه متوجه شدیم که فیلترهای‌مان خراب است و گاز به طرز وحشتناکی وارد گلوی‌مان می‌شود.

سرانجام فهمیدند که داخل فیلترهای جنگی، زرد رنگ بود که نشان می‌داد این فیلتر در برابر گاز مقاوم است؛ ولی داخل فیلترهای آموزشی که مقداری گاز مثل اشک‌آور را عبور می‌داد و برای تمرین بود، آبی رنگ بود.

آن روز فیلترهای ما همه زرد یعنی جنگی بود ولی معلوم شد در کارخانه‌های سازنده، رنگ فیلترها را عوض کرده و فیلترهای آسیب‌پذیر به ایران صادر کرده‌اند. و این یعنی که تعداد زیادی از رزمندگان ایرانی که با خیال راحت ماسک با فیلتر جنگی بر صورت زده‌اند، در برابر گازهای شیمیایی اهدایی آلمان به صدام، به راحتی شیمیایی شده و جان داده‌اند!».

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi