شناسه خبر : 73126
دوشنبه 19 اسفند 1398 , 19:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وصیت‌نامه‌ حاج‌قاسم را سند راهبردی برای جمهوری اسلامی می‌دانم

دلنوشته فرزند شهید همت خطاب به پدر شهیدش؛
 
«محمدمهدی همت» در صفحه مجازی خود، خطاب به پدر شهیدش نوشت: سلام ما را به شهید فرودگاه بغداد و یارانش برسان و به عمو جان‌مان بگو، مو به موی وصیت‌نامه‌ات حجت «محمد مهدی» من است و به آن به چشم سند راهبردی جدیدی برای امروز جمهوری اسلامی می‌نگرد.

 «محمدمهدی همت» فرزند سردار شهید «محمدابراهیم همت» در صفحه مجازی خود، در مطلبی با‌عنوان «ماه پدر حسینی‌ام سلام» به‌مناسبت روز پدر و سالگرد شهادت پدر خود، نوشت:

«ماه پدر حسینی‌ام سلام

امسال ۱۷ اسفند، یعنی سالگرد شهادت تو را تقویم‌ها به‌عنوان روز «پدر» معرفی می‌کنند؛ ولی مگر برای فرزندان شهدا روزی از روز شهادت پدر، روز پدرتر هست؟ روز پدرم و روز پدرها را به تو و همرزمان آخرالزمانی‌ات تبریک می‌گویم.

قدیم‌ترها وقتی شهادت تو را به من تبریک می‌گفتند، می‌رنجیدم؛ حالا اما می‌بینم که چقدر پیکر بی‌سر به تو می‌آید و وقتی پیکر بی‌سر عموقاسم را دیدم، مدام روی لبم می‌آمد که «میان عاشقان رمزی‌ست...!» که کاش بیاموزیم.

حالا عاشقانه به آخرین عکس تو نگاه می‌کنم و خوشحالم؛ خوشحالم که رسالت‌ات را پیدا کردی و به پایان رساندی، خوشحالم ایامی را با بهترین مردان هستی زیستی، خوشحالم که به آرزوهایت در حج رسیدی و من و مصطفی یکی از آن آرزوها بودیم، خوشحالم که بهترین همسفر زندگیت را پیدا کردی و با تمام سختی‌ها به او رسیدی، خوشحالم که برای ما به جای کسب مال و مقام، خیانت و حرف زدن، سرمشق عمل نوشتی که راه دیدن خدا و اهل بیت جز عمل نیست، خوشحالم که نمی گذاری مال حرام وارد زندگی همسر و فرزندانت شود، خوشحالم که هنوز زنده ای و حضورت را می‌شود دید، خوشحالم که از اولیاءالله شدی.

و امسال با تمام سختی ایام که گذشت، خوشحالم که شما شیرین‌ترین شهد هستی را چشیده‌ای و من مثل میلیون‌ها مشتاق تو خود را مریدی می‌بینم که در میان مردم به تو نگاه می‌کنم و هرجا زیبایی می‌بینم با تو می‌سنجم.

وصیت‌نامه‌ حاج‌قاسم را حجت خود و سند راهبردی برای جمهوری اسلامی می‌دانم

پدر جان!

امروز پاک‌ترین اتفاق زمانم را جمهوری اسلامی می‌دانم و دیگر عملکرد یک عده را به پای آن نمی‌نویسم، امسال خود می‌دانم جمهوری اسلامی تمام ذهن و اندیشه پاک شما بوده و هیچ بنی‌بشری نمی‌تواند آن را خدشه‌دار کند، سلام ما را به شهید فرودگاه بغداد و یارانش برسان و به عمو جان‌مان بگو، مو به موی وصیت‌نامه‌ات حجت «محمد مهدی» من است و به آن به چشم سند راهبردی جدیدی برای امروز جمهوری اسلامی می‌نگرد.

پدر، حال مردم کشورم خوب نیست، یادمان بیاور جایی که خدا وجود دارد ترس وجود ندارد.
مثل همیشه در این امتحان الهی ما را تنها رهایمان نکنید.

روزت مبارک پدر
به امید دیدار
محمد مهدی همت
۱۷ اسفند ۱۳۹۸

یا اَباعَبْدِاللَّهِ اِنّی سِلْمٌ لِمَنْ سالَمَکُمْ وَ حَرْبٌ لِمَنْ حارَبَکُمْ اِلی یَوْمِ الْقِیامَةِ».

انتهای پیام

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi