شناسه خبر : 73148
سه شنبه 20 اسفند 1398 , 11:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از کربلا و مشهد تا حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع):

ویژه برنامه مراسم معنوی اعتکاف با ارتباط زنده

در این ویژه برنامه مخاطبان از قرائت قاریان ممتاز و بین المللی و مناجات خوانی و قرائت زیارت امین الله و مدیحه سرایی توسط مداحان اهل بیت علیهم السلام و سخنرانی وعاظ محترم بهره مند خواهند شد.

فاش نیوز- شبکه قرآن و معارف سیما ، مراسم معنوی اعتکاف را با شعار “خدا همیشه همه جا” با ارتباط مستقیم از حرم مطهر رضوی و حرم مطهر عبدالعظیم حسنی علیهماالسلام به روی آنتن می‌برد.

به گزارش فاش نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه ای با رویکرد برگزاری مراسم اعتکاف و انجام اعمال ام داوود برای بینندگان این شبکه که به دلیل شرایط کنونی در منازل حضور دارند تدارک دیده است که از روز یکشنبه هجده تا سه شنبه بیستم اسفند به مدت ۳ روز، همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام از ساعت ۷:۳۰ صبح به روی آنتن این شبکه خواهد رفت . 

در این ویژه برنامه مخاطبان از قرائت قاریان ممتاز و بین المللی و مناجات خوانی و قرائت زیارت امین الله و مدیحه سرایی توسط مداحان اهل بیت علیهم السلام و سخنرانی وعاظ محترم بهره مند خواهند شد .

این برنامه در چهار بخش از ساعت ۷:۳۰ صبح تا اذان ظهر ، ساعت ۱۵ الی اذان مغرب ، ساعت ۱۹ الی ۲۳ و سحرگاهی از ساعت ۴ بامداد تا اذان صبح پیش بینی و با حرم مطهر امام رضا علیه السلام ، حرم مطهر سیدالکریم علیه السلام و عتبات عالیات ارتباط مستقیم خواهند داشت.

خاطر نشان می کند مراسم اعمال «ام داوود» روز سه شنبه بیست اسفند مصادف با پانزده رجب ساعت ۱۳ ، از حرم ولی نعمتمان امام رضا علیه السلام پخش خواهد شد.

* منبع: سینماخانه

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi