شناسه خبر : 73149
سه شنبه 13 اسفند 1398 , 18:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توضیحات روابط عمومی جشنواره فیلم فجر درباره‌ی نامه‌ی انجمن مدیران تولید

فاش نیوز- در پی انتشار نامه‌ی انجمن مدیران تولید سینما و مطرح کردن مواردی در خصوص نشست‌های پرسش و پاسخ و مراسم تجلی اراده ملی جشنواره فیلم فجر، روابط عمومی جشنواره توضیحاتی را منتشر کرد.

عوامل فیلم‌های سینمایی که طبق آیین‌نامه فراخوان جشنواره، واجد شرایط دریافت سیمرغ هستند در نشست‌های پرسش و پاسخ حضور پیدا می‌کنند و عناوین دیگری از جمله مجری طرح، سرمایه‌گذار، مدیر تولید، مشاور و ... امکان حضور در نشست ندارند.

همچنین در خصوص جوایز بخش «تجلی اراده ملی» به 3 دلیل تقاضای انجمن یادشده در اولویت قرار نگرفت: اولا با توجه به تعداد نزدیک به 40 تقاضا برای حضور در این بخش و محدودیت 12 تایی، اولویت به دستگاه‌هایی با گستره ملی داده شد.حتی دو درخواست بخشهای داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وجود اهمیت و گستردگی اما به دلیل تقدم مهمان بر میزبان حذف شدند. ثانیا جوایز این بخش شامل موضوع یا رویکرد هستند ، نه یک صنف خاص از بین ده‌ها صنف سینما ثالثا جای جوایز صنوف سینما در جشن سالانه خانه سینما است.

* منبع: سایت جشنواره فیلم فجر

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi