شناسه خبر : 73202
چهارشنبه 21 اسفند 1398 , 16:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حکمت کارت ایثارگران از ۲۲ اسفند ماه فعال می‌شود

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از فعال‌سازی حکمت کارت ایثارگران به مناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا از ۲۲ اسفند ماه سال ۱۳۹۸خبر داد.

حکمت کارت ایثارگران از ۲۲ اسفندماه فعال می‌شود

 محمود پاکدل با اعلام این خبر گفت: به استناد تفاهم‌نامه مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای اجرای ماده ۵۴ قانون خدمات‌رسانی به ایثارگران، افرادی از جامعه ایثارگری که اقدام به دریافت حکمت کارت خود از بنیاد محل پرونده خودکرده‌اند می‌توانند از تاریخ ۲۲ اسفندماه ۱۳۹۸ به میزان مبلغ شارژ در کارت خود که بر اساس آخرین مانده دریافتی فعال‌شده از فروشگاه‌های اتکا خرید اقساطی انجام دهند.

وی افزود: بازپرداخت اقساط به‌صورت ۱۰ ماهه پیش‌بینی‌شده و بنیاد ماهیانه اقساط را از حقوق افراد مشمول کسر و در وجه سازمان فروشگاه‌های اتکا واریز خواهد کرد.

 معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد درباره مزایای حکمت کارت‌ها نیز گفت: ایثارگران عزیزی که از بنیاد حقوق دریافت می‌کنند می‌توانند با دریافت حکمت کارت از تخفیف در هنگام خرید از فروشگاه‌های اتکا بهره‌مند شوند و همچنین با استفاده از این کارت می‌توانند به نسبت حقوقشان از بنیاد، کالا به صورت اقساطی از این فروشگاه‌ها خریداری کنند.

انتهای پیام/

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
ما که هنوز کارتی دریافت نکرده ایم
مشخص نشدمیزان مبلغش چقدره؟
امروز فروشگاه رفتم ریالی واسه من شارز نشده بود .
با سلام
من کارت گرفتم رمزش بلد نیستم حالا شما بپرسید رمز کارت چند است اطلاع رسانی کنید
شارژ شد ولی تخفیف ندارد
سلام.آقای پاکدل کوچراشارژنشد؟!دروغ و عوام فریبی تاکی؟!چندین ماه هست والدین شهداءرادست انداخته و سرگردان کردید.الان هم حکمت کارت جانبازان ووووووالله قسم خجالت داره نداره؟جناب ساقی مدیر محترم بدون تعارف اینهارارسواکنیدتاخاروذلیل شوندوتاازچیزی مطمئن نشدندایثارگران راسرکارنگذارند.ممنون از سایت شما.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi