شناسه خبر : 73277
شنبه 24 اسفند 1398 , 12:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسعود نجفی در گفت و گو با خبرگزاری مهر:

جلسه «کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما» شنبه برگزار می‌شود

فاش نیوز- مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی از برگزاری اولین جلسه «کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما» در روز شنبه خبر داد. 

به دنبال شیوع بیماری کرونا و ضرر سینماداران و سینماگران از تعطیلی سینماها، حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی امروز ۲۱ اسفندماه از تشکیل «کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما» خبر داد و اعضای آن را معرفی کرد که شامل سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد، محمود اربابی و رمضانعلی حیدری خلیلی معاونان سازمان، منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، سیدحسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و سیدغلامرضا موسوی تهیه‌کننده هستند. 

انتظامی در این حکم تاکید کرد این اعضا به طراحی روش‌هایی در حفظ، جایگزینی و افزایش مصرف فرهنگی در حوزه سینما و پیشنهاد سیاست‌ها و بسته‌های حمایتی برای صنعت سینما و همه دست‌اندرکاران آن بپردازند. 

مسعود نجفی مدیرکل روابط عمومی سازمان سینمایی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره زمان تشکیل جلسه «کارگروه بررسی آسیب‌های کرونا در سینما» گفت: با توجه به تعطیلات طولانی و مستمر سالن‌های سینما و توقف تولید در ماه‌های پررونق سال ناشی از شیوع ویروس کرونا، پیشنهادات مقدماتی با هدف جبران این ضرر و زیان جمع آوری شده که در اولین جلسه این کارگروه بررسی و کارشناسی می‌شود.

وی افزود: این جلسه روز شنبه ۲۴ اسفندماه برگزار می‌شود.

* منبع: سایت سازمان سینمایی

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi