شناسه خبر : 73389
چهارشنبه 28 اسفند 1398 , 09:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تولید روزانه ۱۵۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده

امیر حاتمی:
وزیر دفاع با اشاره به تولید روزانه ۱۵۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده در صنایع دفاع، گفت: به مردم اطمینان می‌دهیم در تولید مواد ضدعفونی و ماسک از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.
کد خبر: ۳۸۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶ - 17March 2020

روزانه ۱۵۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده تولید می‌کنیم

 امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با حضور در خطوط تولید انبوه مواد ضدعفونی کننده و مواد بهداشتی و همچنین کارخانجات تولید الکل اتیلیک که پایه اولیه مواد ضدعفونی کننده‌ی استاندارد و بهداشتی است بر افزایش تولید این مواد تاکید کرد.

 وزیر دفاع در این بازدید با تاکید بر افزایش حداکثری تولید مواد ضد عفونی کننده بهداشتی و الکل اتیلیک تا رفع نیاز‌های کامل حوزه بهداشت و درمان جامعه تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی متخصصین سازمان صنایع دفاع موفق شدیم به صورت روزانه ۱۵۰ هزار لیتر محلول ضد عفونی کننده بهداشتی در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی کشور قرار دهیم و به همه همکاران صنعت دفاعی تاکید شده است تا این روند تولید به صورت مستمر و شبانه روزی و بی وقفه در ایام تعطیلات نوروز ادامه یابد.

 حاتمی خاطرنشان کرد: به مردم عزیز ایران اسلامی اطمینان خاطر می‌دهیم که سربازانشان در وزارت دفاع با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های صنعت دفاعی در تولید و واگذاری مواد ضد عفونی کننده‌ی بهداشتی و ماسک‌های استاندارد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi