شناسه خبر : 73450
یکشنبه 03 فروردين 1399 , 00:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هشدارها را جدی بگیرید؛

اطلاعیه انجمن فیلم کوتاه تهران

فاش نیوز- انجمن فیلم کوتاه ایران طی اطلاعیه‌ای از فیلم‌سازان فعال در این حوزه خواست تا پروژه‌هایشان را به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف کنند. 

در متن اطلاعیه انجمن فیلم کوتاه ایران آمده است: «همکاران گرامی که در عرصه فیلم کوتاه فعال هستید، وجود شما برای ما گرانقدر است، شما هستید که آینده‌سازان فرهنگ و سینمای ایران خواهید بود. انجمن فیلم کوتاه ایران با توجه به وظیفه صنفی خود از فیلمسازان و عوامل تولید فیلم کوتاه تقاضا می‌کند، با توجه به شرایط بحرانِ ناشی از شیوع ویروس کرونا، تا رفع کامل خطر، پروژه‌های در دست تولید را متوقف کنند. 

خطر بیماری و مرگ بسیار جدی است و بی‌گمان هیچ چیز بالاتر از کرامت انسانی و جان انسان‌ها در اولویت نیست. ویروس کرونا ناشناخته و مرگبار بوده و اعداد به ما دروغ نمی‌گویند. لازم است شغل‌هایی که در شرایط کنونی کشور ضرورتی برای امور روزمره زندگی ندارند به سرعت و فوریت تعطیل شوند. 

متاسفانه برخی تهیه‌کنندگان این هشدارها را جدی نگرفته و همچنان در حال تولید فیلم هستند. باید در نظر داشت که مسئولیت سلامتی عوامل هر پروژه با تهیه کنندگان آن خواهد بود. زمان برگزاری بسیاری از جشنواره‌های فیلم در همه کشورها به تعویق افتاده است و بدیهی است تعهدات به سازمان‌ها نیز در این شرایط بحرانی به تعویق درآید.

در صورت لزوم هیئت مدیره تلاش می‌کند با رایزنی با سازمان‌ها برای این تعویق‌ها حمایت لازم از فیلمسازان را به عمل آورد. همچنین کارگروه مدیریت بحران کرونا خانه سینما نیز اعلام کرده است که پاسخ‌گو و آماده برای حمایت معنوی و مادی از اعضای خانه سینما خواهد بود.» 

منبع: ایسنا

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi