شناسه خبر : 73471
یکشنبه 03 فروردين 1399 , 14:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روی موج گفت و گو بشنوید؛

خاطرات دفاع مقدس با «خاکریز ۴۸»

فاش نیوز- ویژه برنامه «خاکریز 48» در کنار فضای بهاری و شاد عید از خاطرات دوران دفاع مقدس روایت می کند.

به گزارش روابط عمومی رادیو گفت و گو، خاطرات شهدا و رزمندگان همواره درس‌های آموزنده‌ای است که هرچند ساده، اما نقشه راهی برای تجلی انسانیت، گاهی خاطرات احساسی و عاشقانه‌اند و گاهی نیز پندآموز است؛این شبکه رادیویی نیز همزمان با شروع بهار طبیعت و در کنار برنامه های شاد و متنوع بهاری، از خاطرات دوران دفاع مقدس سخن می گوید. 

محمد جواد طالبی تهیه کننده ویژه برنامه «خاکریز 48» گفت: این برنامه در کنار فضای بهاری و شاد عید از خاطرات دوران دفاع مقدس روایت می کند و دارای 3 بخش اعم از ترانه و موسیقی دفاع مقدس، معرفی کتاب ها و پژوهش های دوران دفاع مقدس، داستان ها و روایت دوران مقدس است که یک راوی و همرزمان شهدا آنها را نقل می کند. 

اگر از علاقمندان این حوزه هستید می توانید در ایام نوروز از اول تا چهارم فروردین ساعت 12:30 شنونده ویژه برنامه «خاکریز 48» باشید. 

مخاطبان رادیو گفت و گو برای ارتباط با این برنامه و دیگر برنامه های این شبکه رادیویی می‌توانند با سامانه پیامکی 300001035 و شماره تماس 27861035 در ارتباط باشند.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi