شناسه خبر : 73484
دوشنبه 04 فروردين 1399 , 14:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اولین جانباز مدافع سلامت کیست؟/عکس

اولین جانباز مدافع سلامت که دستش را جهت سلامت هموطنانش بخشید

فاش نیوز - اولین جانباز مدافع سلامت که دستش را جهت سلامت هموطنانش بخشید.

 " فرمانعلی زارعی" اهل روستای سردارآباد شهرستان کبودرآهنگ اولین جانباز مسیر دفاع از سلامت هم وطنان است.

 وی سه شنبه شب گذشته با همکاری دهیاری روستا و در جهت گندزدایی معابر عمومی روستا از ویروس کرونا فعالیت می‌کرده که به گفته همراهان وی، متاسفانه درحین فعالیت دست چپ وی به گاردان تراکتور گیر می‌کند و دچار حادثه می شود.

 وی ابتدا به بیمارستان امام رضا علیه‌السلام کبودرآهنگ منتقل و از آنجا به بیمارستان بعثت همدان منتقل می شود که متاسفانه دست چپ ایشان به طور کامل قطع می شود.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
...

منشأ ویروس کرونای جدید کجاست؟ / ۱۰ سوال درباره کرونا که آمریکا باید پاسخ بدهد

در حالی که عموماً شهر «ووهان» چین به عنوان مبدأ انتشار ویروس کرونای جدید دانسته می‌شود رفتار دولت آمریکا باعث ایجاد شبهاتی در این مورد شده تا جایی که دولت چین رسماً از آمریکا درباره آن توضیح خواسته است.

در همین راستا، پایگاه «گلوبال‌ریسرچ» به طرح ۱۰ سوالی پرداخته که لازم است دولتمردان آمریکا برای شفاف شدن موضوع به آن پاسخ دهند.

سوال ۱:

از آنجا که «رئیس مرکز کنترل بیماری‌های» آمریکا در نشستی در کنگره اعتراف کرد که تست ابتلای کرونا برای برخی از افراد فوت‌شده به دلیل آنفولانزا مثبت بوده است آیا می‌توان این نتیجه را گرفت که برخی از ین افراد بر اثر ابتلا به ویروس کرونای جدید جان باخته‌اند؟ از میان ۳۴ میلیون بیمار مبتلا به آنفولانزا که ۲۰ هزار نفر آنها فوت کرده‌اند بر روی چند نفر تشخیص اشتباه گذاشته شده است؟ این تشخیص‌های اشتباه از چه زمانی آغاز شده‌اند؟

*سوال ۲: *

مرکز کنترل بیماری‌ها در آمریکا اعتراف کرده که برای برخی از بیماران مبتلا به آنفولانزا تشخیص اشتباه صورت گرفته است. این همان آمریکایی است که مدرن‌ترین فناوری‌های پزشکی را در اختیار دارد؟ چرا این اتفاق افتاده است؟ از آنجا که سی‌تی‌اسکن ریه افراد مبتلا به عفونت کرونا ابتلای آنها به این بیماری را نشان می‌دهد جداسازی این بیماران از مبتلایان به آنفولانزای H۱N۱ کار دشواری نبوده است. پس چرا برای شمار زیادی از افراد تشخیص‌گذاری اشتباه صورت گرفته است؟

این باعث یادآوری گزارش‌هایی می‌شود مبنی بر اینکه مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا خواسته بود همه اطلاع‌رسانی‌ها درباره کرونا با هماهنگی او انجام شود. چرا کاخ سفید دنبال کنترل اطلاع‌سانی در این باره بود؟ آیا کاخ سفید می‌خواست چیزی را پنهان کند؟

سوال ۳:

دلیل خروج آمریکا از «معاهده سلاح‌های سمی و بیولوژیک» در سال ۲۰۰۱ چه بود؟ چرا آمریکا به دنبال آن بود که از فعالیت یک نهاد نظارتی برای اجرای این معاهده جلوگیری کند؟ آیا این نهاد نظارتی قرار بود سد راه آمریکا برای ساخت یک سلاح بیولوژیک شود؟

اگر اینطور نبود چرا آمریکا آزمایشگاه‌هایی برای ساخت سلاح‌های بیولوژیک در گرجستان، اوکراین، مولداوی، ارمنستان، آذربایجان، ازبکستن و قزاقستان دارد؟ آیا این آزمایشگاه‌ها برای جنگ بیوشیمیایی هستند؟

سوال ۴:.........

لینک ها :
https://www.globalresearch.ca/ten-questions-for-the-u-s-w...
mshrgh.ir/1054456

...
باسلام مراجع پزشکی بر آسیب پذیربودن جانبازان شیمایی در برابر #ویروس_مرگبار کرونا صحه گذاشته اند. بعنوان یک جانباز شیمیایی از طرف خود و سایر قربانیان این سلاح مخوف مستمرالآثار در شهرستانهای مریوان و سروآباد از مقامات بنیاد شهید استان کردستان می پرسم که تاکنون چه کاری برای حفاظت از این مصدومین بی پناه انجام داده اید؟! آیا تهیه نمودن یک بسته بهداشتی شامل مایع ضدعفونی و دستکش و ماسک و.... برایتان بسیار زحمت است؟! چرا کاری نمی کنید؟ جهت اطلاعتان بنده از ترس آسیب پذیری یک هفته است که از مرخصی استحقاقی استفاده می کنم!! محمد شعبانی - مریوان 18 اسفند 1398
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi